וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוני חץ מכרה בימים האחרונים למוסדיים בבורסה אג"ח רדומות מסדרה ג' בהיקף של כ-30 מיליון שקל

אילן מוסנאים

16.10.2003 / 9:14

כך נודע ל-TheMarker; את האג"ח מכרה חברה בת במחיר של 98.8 אג' ובתשואה של 6.7% הדומים לשוק; החברה הבת מחזיקה אחרי העסקה באג"ח בכ-140 מ' ש'; פועלים אי.בי.אי הוביל את העסקה



חברת הנדל"ן אלוני חץ מכרה בימים האחרונים למוסדיים בבורסה אג"ח רדומות של עצמה מסדרה ג' בהיקף של כ-30 מיליון שקל. כך נודע ל-TheMarker.



החברה, שהחזיקה את האיגרות אצל חברה בת בשם אפרילון, מכרה את האיגרות שהינן אג"ח סטרייט (כלומר לא להמרה) במחיר של 98.8 אגורות שמשקף להן תשואה של 6.7% לערך. לפני העסקה החזיקה אפרילון באג"ח מסדרה ג' בשווי של כ-170 מיליון שקל. התשואה והמחיר לעיל הינם זהים למחיר בו נסחרות האג"ח מסדרה ג' של החברה בבורסה, אחרי שעלו מתחילת השנה בשיעור של כ-17%.



את העסקה הוביל בית ההשקעות פועלים אי.בי.אי, שבחודש יוני ביצע הפצה נוספת של אג"ח מסדרה ג' של אלוני חץ בהיקף של כ-25 מיליון שקל.



חברת אלוני חץ, שבשליטת נתן חץ ומשפחת ורטהיים, מתמקדת בעיקר בהשקעות ארוכות טווח ובהחזקות בתחומי הנדל"ן המניב בארץ ובחו"ל. החברה מחזיקה ב-9 נכסים מניבים בבריטניה, המושכרים בחוזים ארוכי טווח. לחברה 44% ממניות זיקית נכסים, וכן 12.2 ממניות EQY ו-19.1% ממניות FCR, הנשלטות על ידי קבוצת גזית גלוב.



אלוני חץ, שנסחרת בבורסה לפי שווי שוק של כ-84 מיליון דולר, הציגה במחצית הראשונה של 2003 צמיחה של כ-19% בהכנסות לרמה של כ-92 מיליון שקל. בשורה התחתונה של הרווח הנקי דיווחה החברה על צמיחה של כ-44%, לרמה של כ-35.3 מיליון שקל.






טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully