וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופרקום הגישה לבורסת ה-EuroNext את מסמכי הרישום; מניותיה צפויות להתחיל ולהיסחר בבריסל לקראת סוף החודש

אלי דניאל

16.10.2003 / 12:31

כך נודע ל-TheMarker; הרישום בבריסל - בשל סגירתה הצפויה של בורסת נאסד"ק אירופה; בעקבות המיזוג עם פרפקט דטה תגיש החברה בימים הקרובים מסמכי הרישום ל-SEC האמריקאי



מניותיה של חברת סופרקום הישראלית, העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק כרטיסים חכמים ללא מגע יד אדם, צפויות להתחיל ולהיסחר בבורסת ה-EuroNext בבריסל לקראת סוף החודש הנוכחי, כך נודע ל-TheMarker.



החברה, אשר מניותיה נסחרות כיום בבורסת נאסד"ק אירופה (לשעבר, איסדא"ק), הגישה לפני מספר שבועות את מסמכי הרישום לבורסת ה-EuroNext ובימים אלה מצוי תהליך הרישום בשלביו האחרונים. הצעד בו נקטה החברה נובע מהצורך למצוא בורסה חלופית בה יסחרו המניות בשל הסגירה הצפויה של בורסת נאסד"ק אירופה, מהלך אשר צפוי להתבצע בסופו של חודש נובמבר 2003.



אייל טוכמן, סמנכ"ל הכספים של החברה, מסר ל-TheMarker כי "בעלי המניות שלנו לא יידרשו לנקוט בפעולות כלשהן בשל רישום המניות לבורסת ה-EuroNext, ובנוסף למהלך תהיה תרומה חיובית לבעלי המניות משום שהרישום ל-EuroNext יביא להגדלת הסחירות במניה".



בתוך כך, חברת פרפקט דטה (PerfectData) האמריקאית, עמה עתידה סופרקום להתמזג, הודיעה בשבוע שעבר על חתימת הסכם עם חברת Spray Products ולפיו היא תמכור לזו האחרונה את קו הייצור שלה. הסכם זה כפוף לאישור בעלי המניות של פרפקט דטה, ועם ביצועו יתקרב עוד יותר מועד השלמת המיזוג במסגרתו יוקצו תתמזג סופרקום עם שלד בורסאי אשר בקופתו יהיו 2 מיליון דולר. פרפקט דטה תקצה לבעלי המניות של סופרקום 72.5% מהון המניות שלה, בעוד שבעלי המניות הנוכחיים בחברה האמריקאית יחזיקו ב-21.5% מהון המניות של החברה הממוזגת. ביתרת 6% יחזיקו גופים מוסדיים ובנקי השקעות.



בהקשר זה מסר טוכמן כי "בימים הקרובים אנחנו נגיש ל-SEC (רשות ניירות ערך האמריקאית) את מסמכי הרישום. השלמת ההליכים המשפטיים הכרוכים בעניין צפויה להיות עד לסוף השנה. שמה של החברה הממוזגת ישונה לסופרקום קורפוריישן או לשם דומה". עם השלמת הרישום בארה"ב עתידות מניותיה של החברה להיסחר הן בבורסת ה-EuroNext, והן באחת מהרשימות הקטנות יותר של הנאסד"ק.



בסופרקום רואים במיזוג עם פרפקט דטה פלטפורמה לקראת העברת עסקיה של החברה לארצות הברית, שם היא מאמינה נמצא השוק העיקרי למוצריה. כיום ממוקם מטה החברה, המנוהלת על ידי אבי שכטר, ברעננה.



סופרקום סיימה את המחצית הראשונה של השנה עם הכנסות בהיקף של כ-3.9 מיליון דולר ועם הפסד נקי של 737 אלף דולר. הונה העצמי של החברה הסתכם בתחילת הרבעון השלישי בכ-8.8 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully