וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטרום: הרשת המשותפת תוקם ע"י חברה שלא בבעלות חברות הסלולר

4.3.2001 / 8:19

החברה החדשה, שתחסוך מהחברות את הצורך להקים כ-3,000 אנטנות נוספות, תרכוש מהחברות את התשתית הקיימת, תרחיב אותה, ותספק שירותים לחברות בתשלום

הארץ
ltpgt
מאת הדר חורש
lt/pgt

ltpgt
רשות ההגבלים העסקיים לא תאשר לחברות הסלולר להיות בעליה של חברה משותפת, שתפעיל את מערך האנטנות והאתרים הסלולריים, אך היא אינה צפויה להתנגד עקרונית לאפשרות שחברה שאינה קשורה לאף אחת מהחברות תקים את התשתית ותספק שירותים לחברות הסלולר - כך העריך בסוף השבוע מקור בכיר ברשות. הפרדת הבעלות על החברה תמנע אפשרות שהן ישתמשו בחברה המשותפת כדי לדחוק מתחרים אחרים מהענף.
lt/pgt

ltpgt
מהרשות נמסר כי עד כה לא פנו אליה חברות הסלולר לבדיקת העניין, ולכן לא התקיים דיון מקצועי בסוגיה. הדברים נאמרו בעקבות הפרסום בסוף השבוע שעבר, על ההצעה להקים חברה שתבנה ותפעיל את האתרים לקראת כניסת הדור השלישי.
lt/pgt

ltpgt
החברה החדשה אמורה לחסוך מהחברות את הצורך להקים 4,000-3,000 אנטנות נוספות. היא תרכוש מהחברות את התשתית הקיימת, תרחיב אותה, ותספק שירותים לחברות בתשלום.
lt/pgt

ltpgt
הקמת החברה המשותפת עשויה לפגוע בתחרות בין החברות על שיפור השירות. החברה תיהפך למונופול, ותצטרך לפעול בפיקוח הרשויות - הן מבחינת המחירים שתגבה, והן מבחינת פריסת האתרים.
lt/pgt

ltpgt
מרבית הרשתות הסלולריות בישראל מוקמות ע"י חברה הנדסית אחת - ברן-רביב - הפועלת כקבלן עבור חברות הסלולר.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully