וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת מלם תמחשב את תהליכי העבודה בתנועת הליכוד בכחצי מיליון שקל

ערן גבאי

19.10.2003 / 10:23

הפרויקט יכלול הקמה ותחזוקה של המערכת למשך 3 שנים. הקבוצה מחשבה בשנים האחרונות את הבחירות לכנסת, מפלגת המרכז ואת הפריימריס לרשימות הליכוד ומרצ

קבוצת מלם תמחשב את כלל תהליכי העבודה של "מערכת ניהול מפלגה" של תנועת הליכוד. הפרויקט יכלול הקמה ותחזוקה של המערכת למשך 3 שנים והוא מוערך במעל חצי מיליון שקל. העבודה תקיף, בשלב הראשון, את מרכז התנועה במצודה, ולאחריה ימוחשבו כל סניפי המפלגה בפרישה ארצית. מלם טכנולוגיות מידע מקבוצת מלם גברה במכרז על החברות - טלדור, SPL, יעל ומטריקס.

קבוצת מלם מיחשבה בשנים האחרונות את הבחירות לכנסת, את מפלגת המרכז, מפלגת זו ארצנו, הקימה אב טיפוס למפלגת ש"ס ומחשבה את הפריימריס לרשימות הליכוד ומרצ.

בקבוצת מלם מציינים כי המטרה היא לבנות מודל של מרכז מפלגה המנוהל באופן ממוחשב, מלא ותומך באופן רציף בתהליכי העבודה של משתמשי המרכז במצודה בין תקופות בחירות ובימי בחירות, ללא תלות בגורם פנימי כלשהו או חיצוני וזאת תוך כשלושה חודשים בלבד.

המערכת החדשה תפותח בממשק אינטרנטי מלא, תתבסס על בסיס נתונים מרכזי אחד ותתממשק לכל כלי האופיס והדואר האלקטרוני של משתמשי תנועת הליכוד במצודה. המערכת תתמוך בכל תהליכי העבודה של התנועה ותותקן אצל עשרות משתמשים ביניהם מנכ"ל, עוזרי מנכ"ל, הנהלת חשבונות, גבייה, מזכירויות ואגף מבצעים.

הפרויקט יכלול את הקמת כל סביבת החומרה והתשתיות ואבטחת המידע. כמו כן, הפרויקט יבטיח ניהול ספרי בוחרים ממוחשבים, מערכת מתפקדים וגבייה, ניהול חברי מרכז ופעילים, מודולים להפקת מכתבים ודו"חות אוטומטיים וממשקים למערכות פיננסיות במצודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully