וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרתוסיבה מינתה סמנכ"לית כספים חדשה וסמנכ"ל פיתוח עסקי ואסטרטגי

סוכנויות הידיעות

19.10.2003 / 11:06

באפריל התפטרו סמנכ"לית הכספים הקודמת והמנכ"ל ולאחרונה מונה צ'ט סילבסטרי לתפקיד המנכ"ל; כריסטין ראסל היתה בעבר סמנכ"לית כספים בחברת Persistence



מאז אפריל השנה מתפקדת חברת פרתוסיבה עם סמנכ"ל כספים זמני לאחר התפטרות איליין קוגליין מתפקידה. בסוף השבוע הודיעה החברה כי כריסטין ראסל מונתה כסמנכ"לית הכספים.



יש לציין כי באותו מועד, אפריל 2003, התפטר אף קווין פילדינג מתפקידו כמנכ"ל החברה ובאחרונה הודיעה החברה על מינויו של צ'ט סילבסטרי לתפקיד. בכך אלי איילון ובריאן לונג, שמילאו שני תפקידים אלה באופן זמני, ישובו לתפקידיהם המקוריים: יו"ר פרתוסיבה וסגן היו"ר שלה, בהתאמה.



פרתוסיבה מתמחה ברישוי לליבות DSP עבור תעשיית המוליכים למחצה והיא נסחרת בבורסת הנאסד"ק לפי שווי שוק של כ-170 מיליון דולר. החברה הודיעה אף על מינוי דרק מאייר כסמנכ"ל פיתוח עסקי ואסטרטגי בחברה.



ראסל היתה בעבר סמנכ"לית כספים של חברת Persistence הנסחרת בנאסד"ק וכן של Cygnus (רד-האט לשעבר). מאייר היה בעבר סמנכ"ל מכירות ושיווק של חברת MIPS. שני המינויים הללו הם במסגרת העברת הצוות הניהולי של החברה לסן חוזה שבקליפורניה מאירלנד. ביום שלישי הקרוב תפרסם החברה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully