וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות טובות במבטח שמיר: דיגל קיבלה הזמנות ל-28 יחידות דיור בפרויקט ארמון הנציב

ניצן כהן

19.10.2003 / 13:26

כך נודע ל-TheMarker; לאחר מחקר שוק שערכה החברה, הוחלט להוציא לפועל את פרויקט הנדל"ן בשכונת ארמון הנציב בן 395 הדירות



חברת דיגל שבשליטת מבטח שמיר ואיש העסקים יהודה לוי החליטה לאחרונה להתחיל לשווק את פרויקט שכונת ארמון הנציב - כך נודע ל-TheMarker. החברה, שדחתה את תחילתו של הפרויקט בשל אילוצים גיאופוליטיים, ביצעה לאחרונה סקר שוק שהתקבל באהדה בקרב קהל היעד, מה שהביא להחלטה להתחיל לשווק את הפרויקט.



דיגל מחזיקה ב-114 דונם בירושלים, בשכונת ארמון הנציב. הפרויקט אמור להתבצע בארבעה שלבים, כשבחודש דצמבר 2002 הגישה דיגל בקשה להתחיל בשלב א' של הפרויקט. בסך הכל ייבנו בפרויקט 395 יחידות דיור, מרכז מסחרי קטן ומוסדות ציבוריים. הפרויקט נחשב ליוקרתי בעיקר משום מיקומו בשכונת ארמון הנציב, כשמכל מרפסת תשקיף על הר הבית.



כאמור, לאחרונה ביצעה החברה סקר שוק בקרב יהודי צרפת, הציבור הדתי לאומי ומחפשי דיור בירושלים, סקר שוק שזכה לאהדה בקרב קהל זה. גורמים המקורבים לחברה מסרו, כי לדירות בפרויקט צפוי ביקוש רב שיניב לה הכנסות משמעותיות. עד כה קיבלה החברה הזמנה ל-28 יחידות דיור. חלקה של דיגל בפרויקט מסתכם ב-75%. פעילים בשוק ההון העריכו לאחרונה שהפרויקט יניב לדיגל הכנסות משמעותיות ורווחים גבוהים.



בעלי השליטה בדיגל הם יהודה לוי ומבטח שמיר שמחזיקים בכ-41% ממניות החברה כל אחד. החברה נסחרת בבורסה לפי שווי של כ-74 מיליון שקל.



דיגל סיימה את המחצית הראשונה של השנה עם רווחים של 1.7 מיליון שקל לעומת הפסדים של 2 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2002. עיקר השיפור בתוצאות הכספיות של החברה במחצית הראשונה של השנה נבע מהכנסות מימון של 2.3 מיליון שקל לעומת הוצאות מימון של 1.2 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2002.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully