וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 1 מחרים את "פנאי פלוס": ביקש להסיר את כל המועמדויות של הערוץ בטקס "מסך הזהב"

רוני קורן-דינר

19.10.2003 / 15:44

זאת, בתגובה לשלושה מאמרי מערכת בהם הותקף ערוץ 1 בשבועון, נותן החסות המרכזי לטקס; בין המועמדויות שיירדו: "שישי בגאון"; "בוקר טוב ישראל" ו"שום, פלפל ושמן זית"



ערוץ 1 הודיע היום ליגאל גלאי, עורך השבועון "פנאי פלוס", כי הוא מבקש להסיר את כל המועמדויות של הערוץ מטקס "מסך הזהב" שייערך ב-15 בנובמבר. לטקס, שמשודר בערוץ 2 מזה חמש שנים, ניתנת חסות ראשית של "פנאי פלוס", והקהל בבית משמש כשופט באמצעות הצבעה בטלמסר ובאינטרנט.



דובר רשות השידור, אורן הלמן, נימק את החלטת הערוץ במכתב פומבי ששלח לעורך "פנאי פלוס", יגאל גלאי: "עיתונך ואתה מפגינים גישה חד צדדית ועוינת כלפי רשות השידור בכלל וכלפי ערוץ 1 בפרט, שבאה לידי ביטוי - בין היתר - בסדרת מאמרים בגנות ערוץ 1 שפרסמת".



מכתב זה בא בהמשך לתגובה פומבית ששלח הלמן כהודעה לעיתונות, שבה תקף את גלאי ו"פנאי פלוס" על שלושה מאמרים - שני מאמרי מערכת שנכתבו על ידי גלאי ומאמר נוסף לא חתום - שביקרו את פעילותו של הערוץ.



השנה עומד הטקס בסימן עשור לערוץ 2, אך גם לערוץ 1 נציגות מכובדת ברשימת התוכניות שעלו לגמר: "שישי בגאון" ו"שישי עם מיכל זוארץ" בקטגוריית תוכניות האירוח; "שום, פלפל ושמן זית" בקטגוריית תוכניות פנאי וסגנון חיים; "מבט ספורט" בקטגוריית הספורט; ו"בוקר טוב ישראל" בקטגוריית המגזינים.



בתגובה לדברים מסר יגאל גלאי, עורך "פנאי פלוס" ויוזם הטקס: "'מסך הזהב' היא תחרות שמתקיימת בין צופי הטלוויזיה בישראל. לערוץ 1 אין מעמד בהצבת המועמדויות או בהסרתן. ציבור הצופים ורק הוא מחליט בדבר הבחירה. מכאן ברור שמפעל זה ימשיך כפי שקבעו הצופים, ללא שום קשר להשקפותיו המקצועיות של עורך העיתון והדעות שהוא מביע בגוף העיתון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully