וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרישה לרוחב פס במגזר הפרטי גדלה: YES יזמה חבילת גלישה בקצב חדש של 1 מגה

ערן גבאי

19.10.2003 / 16:14

עד כה שווקו מהירויות של 256 קילו, 512 קילו, 750 קילו ו-1.5 מגה; מיזם YES-WOW הוקם לפני כשנה וחצי ומונה כ-40 אלף מנויים



הדרישה לרוחב פס במגזר הפרטי גדלה. מיזם YES-WOW, המשתף פעולה בתוך קבוצת בזק בין YES ובזק בינלאומי, החליט לשווק חבילת גלישה באינטרנט בקצב חדש - 1 מגה ביט בשנייה, כך נודע ל-TheMarker. זו הפעם הראשונה ש-YES יוזמת חבילה שיווקית בקצב ייחודי ללקוחותיה בתחום האינטרנט.



נודע כי חברת הלוויין YES החלה לשווק בחול המועד סוכות חבילה ייחודית בשוק האינטרנט הפרטי בישראל בקצב של 1 מגה. עד כה משווקות בישראל חבילות במהירויות של 256 קילו ביט בשנייה, 512 קילו ביט בשנייה, 750 קילו ביט בשנייה ו-1.5 מגה ביט בשנייה.



לפני כשנה וחצי הושקה החבילה של YES-WOW וכיום נמנים עליה כ-40 אלף מנויים שגולשים בטכנולוגיית ה-ADSL. חברת הלוויין YES ובזק בינלאומי יצאו לראשונה עם חבילת שירותי התקשורת YES-WOW בפברואר 2002, בטרם קיבלו את כל האישורים הנדרשים ממשרד התקשורת ומהממונה על ההגבלים העסקיים. שתי החברות ספגו בחודשים הראשונים לשיווק החבילה סבסוד של כ-100 שקל לחבילה והוצאות על קמפיין פרסומי.



החבילה תאמה את האסטרטגיה של שתי החברות, כשאיפשרה ל-YES להעניק שירות אינטרנט מהיר במקביל לחבילת הטלוויזיה כחודשיים לפני שחברות הכבלים החלו באספקת שירות האינטרנט המהיר שלהן.



בבזק בינלאומי היווה המהלך אמצעי לביסוס מעמדה של החברה כספקית האינטרנט בפס רחב הגדולה במדינה, וב-YES היו בטוחים שהחבילה תשמש כאמצעי מוביל בגיוס מנויי טלוויזיה רב ערוצית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully