וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי טרייד דיווחה על רווח נקי של 61 מיליון דולר ברבעון השלישי - הגבוה בתולדותיה

סוכנויות הידיעות

15.10.2003 / 22:50

חברת הברוקראז' המקוונת נהנתה מגידול בהכנסות מעמלות על רקע פעילות מסחר מוגברת של לקוחותיה



חברת הברוקראז' המקוונת אי-טרייד דיווחה היום על הרווח הרבעוני הגבוה בתולדותיה.



החברה רשמה רווח נקי של 61 מיליון דולר ברבעון השלישי של השנה, הודות לגידול בהכנסות מעמלות על רקע פעילות מסחר מוגברת של לקוחותיה. ברבעון המקביל בשנה הקודמת דיווחה החברה על רווח של 21 מיליון דולר.



במונחי רווח למניה רשמה החברה רווח של 17 סנט, מעל לתחזית האנליסטים לרווח של 16 סנט למניה. ברבעון המקביל דיווחה החברה על רווח של 6 סנט למניה.



הכנסות החברה בתקופה המדווחת הסתכמו ב-398 מיליון דולר, מעל לתחזית האנליסטים של רויטרס להכנסות של 390 מיליון דולר. המדובר בצמיחה של 21% ו-4% בהתאמה לעומת הרבעון המקביל בשנה הקודמת והרבעון הקודם.



"דיווחנו על התוצאות הרבעוניות הטובות ביותר בתולדות החברה", אמר מנכ"ל אי-טרייד, מיצ'ל קפלן, בעת פרסום דו"חות החברה. "כוחו של המודל שלנו איפשר לנו להרוויח מהשינויים המהירים בשוק", הוסיף. עוד אמר כי החברה מחוייבת להגדלת שקיפות דיווחיה, וכי החל מהרבעון הראשון של שנת 2004 צפויה החברה לדווח על רווחיה על בסיס כללי החשבונאות המקובלים.



"ביטחון גובר בהתאוששות כלכלת ארה"ב הותיר את המשקיעים עסוקים במהלך רבעון שבאופן מסורתי איטי עונתית", הוסיף ג'ארט ליליאן, נשיא וסמנכ"ל תפעול של אי-טרייד.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully