וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדולר מתחזק ב-0.3% מול הין והיורו לאחר שסנואו אמר כי ארה"ב לא מעוניינת בהחלשת הין

דפנה מאור

20.10.2003 / 8:42

הדולר נסחר ב-109.7 ין; היורו נסוג ל-1.1644 דולר; מדד המדדים המובילים לספטמבר צפוי להיות ללא שינוי



הדולר רושם עליות של כ-0.3% מול הין והיורו עם פתיחת שבוע המסחר. המטבע האמריקאי התחזק ל-109.7 ין לעומת 109.38 ין ביום שישי בלילה, לאחר ש"טיימס" הלונדוני דיווח כי שר האוצר של ארה"ב אמר כי אין בכוונת ארה"ב להחליש את המטבע הלאומי. היורו נחלש ב-0.3% ל-1.1644 דולר לעומת 1.1679 דולר ביום שישי.



הדולר נסחר בשבועיים האחרונים במגמה תנודתית עם נטייה לירידות בשל חששות כי ממשלת ארה"ב מעוניינת בפיחות שלו. קלטות שיוחסו לאוסמה בן לאדן עוררו חששות נוספים בשווקים העולמיים ותרמו לירידת המטבע האמריקאי. שיפור ניכר בתוצאות הרבעוניות של חברות בוול סטריט סייע לבלום את הירידה במטבע, אולם המגמה הכללית מאז פסגת G-7 האחרונה היתה של ירידות.



שר האוצר של ארה"ב, ג'ון סנואו, אמר בראיון ל"טיימס" כי ארה"ב מעולם לא התכוונה לגרום להחלשת הדולר מול מטבעות חוץ. הראיון התפרסם בסוף השבוע והוביל למגמה החיובית הנראית עתה.



השבוע יתפרסמו נתונים כלכליים מועטים בארה"ב, כך שתשומת לב המשקיעים תהיה נתונה לדו"חות של חברות כמיקרוסופט, מקדונלד'ס ודיימלר קרייזלר.



היום יתפרסם מדד המדדים המובילים, המשמש לחיזוי המגמות הכלכליות בששת החודשים הקרובים. לפי התחזיות נותר המדד ללא שינוי בספטמבר לאחר שעלה ב-0.4% בחודש הקודם. ביום חמישי יתפרסמו נתונים שבועיים של תביעות חדשות לדמי אבטלה. כלכלנים צופים כי אלה יישארו ללא שינוי ברמה של כ-385 אלף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully