וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאגיד הדפוס היפאני Toyo Ink השקיע בסטארט אפ אפריון 5 מ' ד' לפי שווי של 100 מ' ד'

4.3.2001 / 11:46

התאגיד היפאני גם ייצר וישווק את מוצרי הדיו של אפריון ביפאן; נשיא החברה: "שותף כזה פותח לפנינו את השוק היפאני"

גיא הדס
ltpgt
חברת הסטארט אפ הישראלי אפריון, העוסקת בתחום הדפוס הדיגיטלי, גייסה 5 מיליון דולר מתאגיד הדפוס היפאני Toyo Ink. הגיוס בוצע, על פי הערכות, לפי שווי של 100 מיליון דולר. כמו כן, סוכם בין החברות כי התאגיד היפאני ייצר וישווק את מוצרי הדיו המתאימים למכונות הדפוס שמפתחת אפריון.
lt/pgt

ltpgt
"זוהי החברה השנייה בגודלה בעולם בתחום ייצור דיו וכימיקלים לעולם הדפוס, ויש לה מעמד בכורה בשוק היפאני. Toyo Ink תתאים את מוצרי הדיו של מכונות הדפוס שלנו לשוק היפאני, אולם מעל הכל תפתח בפנינו דלתות כדי לפתח את העסקים שלנו ביפאן. חברות אחרות יראו שגורם מאוד רציני בדק את הטכנולוגיה שלנו, אישר אותה והשקיע בנו, ויהיה להן יותר קל לרכוש את המוצרים שלנו", כך אומר נשיא ומנכ"ל אפריון, מיקי נגלר.
lt/pgt

ltpgt
אפריון מפתחת מוצרים לתעשיית הדפוס הדיגיטלי, המאפשרים הדפסה מהירה בצבע מלא, בקצבים תעשייתיים, על מגוון רב של מצעים. הטכנולוגיה של החברה, המכונה מג'יק, מאפשרת הדפסה המיועדת לפרסום חוצות, לטפטים ולתעשיית האריזות (קרטונים).
lt/pgt

ltpgt
בעלי המניות בחברה כוללים את סאיטקס , כלל תעשיות אלקטרוניקה , דיסקונט השקעות , קרנות ההון סיכון אינפינטי ו-TDA, וכן בנק הפועלים 662577-MRQ .
lt/pgt

ltpgt
החברה גייסה בספטמבר 1999 15.5 מיליון דולר, על פי שווי של 50 מיליון דולר, וביולי 2000 גויסו כ-8 מיליון דולר מאותם משקיעים ועל פי אותו שווי. הגיוס השני הוא חלק מהגיוס הראשון, ובוצע לאחר שהחברה עמדה באבני הדרך שהוצבו לה על ידי המשקיעים.
lt/pgt

ltpgt
התאגיד Toyo Ink הוא יצרן בתחום כימיקלים, חומרים ודיו לתעשיית הדפוס. היקף המכירות של תאגיד Toyo Ink הסתכם בשנת 1999 ביותר מ-1.8 מיליארד דולר.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully