וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מס הכנסה ומע"מ עצרו בעל חברת כוח אדם בחשד לאי דיווח על הכנסות של 50.5 מיליון שקל

ניצן כהן

20.10.2003 / 14:12

החשוד נתפס כשברשותו נמצאו מסמכים המחשידים אותו בעבירות לכאורה על חוק המע"מ; מעצרו הוארך עד ליום שישי; הורשע ביולי בעבירות מס דומות בהיקף של 6.7 מ' ש'



מחלקות החקירות של מס הכנסה ומע"מ עצרו את הבעלים של חברת כוח אדם בחשד להעלמת הכנסות בהיקף של 50.5 מיליון שקל. החשוד הוא בעלים ומנהל חברת כוח אדם שעוסקת בעיקר בהשגת אישורי עבודה לעובדים זרים והשמתם במקומות עבודה, בין לקוחותיו שורה ארוכה של עסקים גדולים ומוכרים.
החשוד נעצר אתמול על ידי משטרת ההגירה לאחר שברשותו נמצאו מסמכים המחשידים אותו בעבירות לכאורה על חוק המע"מ. מעצרו של החשוד הוארך עד ליום שישי הקרוב.



עם מעצרו של החשוד התברר כי מתנהלת נגדו חקירה מסועפת ומשותפת למע"מ ומס הכנסה. אתמול, כשנעצר החשוד על ידי שוטרי משטרת ההגירה, הוא הודה במהלך החקירה בהעלמת הכנסות של 15 מיליון שקל בין השנים 2002-2003. עוד טענו החוקרים בפני בית המשפט כי החשוד הודה שנתן ללקוחותיו אישורים מזויפים, לכאורה, על ניכויי מס במקור. במהלך הדיון להארכת מעצרו של החשוד חשפו חוקרי מס הכנסה ומע"מ כי נגד החשוד מתנהל משפט בחשד להעלמת הכנסות של 6.7 מיליון שקל בין השנים 1997-2001, כשגם בסעיפי אישום אלה פעל, על פי החשד, בשיטה דומה.



יצויין שבחודש יולי האחרון הורשע החשוד בבית המשפט בעבירות של 6.7 מיליון שקל בין השנים 1997-2001 ובימים הקרובים ייגזר דינו. "כל הדבר לא הפריע לחשוד להמשיך במעשיו ובעבירות המס במהלך המשפט", אמר נציג מע"מ בבית המשפט.



חוקרי מס הכנסה ציינו בדיון כי פרקליטות מחוז המרכז תבקש בימים הקרובים כתב אישום נגד החשוד ותבקש מבית המשפט להאריך מעצרו עד לתום ההליכים.



עוד נחשף במהלך הדיון שבידי החוקרים של מס הכנסה ומע"מ יש הודאות של 35 בעלי חברות ועסקים שונים שהודו בקבלת חשבוניות בהיקף של 21.6 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully