וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדקום: רבעון שני ברציפות של ירידה בהפסד הנקי

שירלי יום-טוב

20.10.2003 / 14:18

החברה הפסידה מיליון דולר ברבעון השלישי לעומת הפסד של 1.7 מיליון דולר ברבעון קודם. ההכנסות צמחו ל-3.1 מיליון שקל

חברת רדקום הקטנה מקבוצת רד המשיכה להשתפר גם ברבעון השלישי, והצליחה לרשום רבעון שני ברציפות של צמיחה בהכנסות לצד צמצום ההפסד הנקי. החברה, המפתחת כלי בדיקה לשירותי קול ברשתות, רשמה ברבעון השלישי צמיחה של 28% בהכנסות ביחס לרבעון הקודם ל-3.1 מיליון דולר. ביחס לרבעון המקביל מדובר בירידה של כ-11%.

הפסדיה הנקיים של רדקום היו ברבעון השלישי כמיליון דולר או 10 סנט למניה, שיפור ביחס להפסד נקי של 1.7 מיליון דולר או 16 סנט למניה ברבעון הקודם. גם בשורה התחתונה לא ניכר עדיין שיפור ביחס לרבעון המקביל, בו דיווחה החברה על הפסד נקי קטן יותר של 852 אלף דולר או 8 סנט למניה.

ארנון תוסיה כהן, נשיא ומנכ"ל החברה, ציין בהודעה כי החברה מרוצה מכך שהשיגה רבעון נוסף של צמיחה בהכנסות, המיוחסת בעיקר למכירות מוצר ה-Cellular Performer. המוצר, שנמכר לראשונה ברבעון הקודם, מאפשר לענות על צורכי חברות סלולר לקבל תמונת מצב על הרשת שלהן, הן ברמת המיקרו והן ברמת המקרו.

תוסיה כהן הוסיף כי למרות שהשוק נותר זהיר ותנודתי, נראה כי השקעות בתשתיות סלולר החלו להתעורר - התפתחות חיובית כמובן עבור החברה.

קופתה של רדקום מכילה 5.9 מיליון דולר במזומן ושווי מזומן, ירידה של 1.2 מיליון דולר מסיום הרבעון הקודם. שווי השוק של רדקום בנאסד"ק מסתכם ב-13.3 מיליון דולר, ומניית החברה זינקה בכ-80% מתחילת השנה. כ-22% ממניות רדקום מוחזקים על ידי האחים זהר ויהודה זיסאפל, המחזיקים כל אחד בכ-2 מיליון מניות, או כ-11% מהחברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully