וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד המפרסמים בחר: ד"ר ישראל פלג ממפעל הפיס הוא איש השיווק לחודש מארס

4.3.2001 / 12:00

שני השינויים השיווקיים המרכזיים שהתרחשו בשנה האחרונה במפעל הפיס הם כניסה לערוצי שיווק חדשים והעברת תכנון המדיה לגורם חיצוני

נורית שר
ltpgt
איגוד המפרסמים בישראל בחר בד"ר ישראל פלג, סמנכ"ל השיווק והפרסום של מפעל הפיס, כאיש השיווק של חודש מארס.
lt/pgt

ltpgt
הנימוקים לבחירת פלג לתואר הינם האסטרטגיה השיווקית שהוא מוביל המתבססת על החדרת מגוון של הגרלות חדשות, דרך הרחבה של צינורות ההפצה ופרסום נרחב בכל סוגי המדיה. אסטרטגיה זו הביאה את מפעל הפיס להיקף פעילות כולל של 2.8 מיליארד שקל בשנת 2000, עם תחזית לעבור את קו ה-3 מיליארד ב-2001.
lt/pgt

ltpgt
פלג מסר היום ל-TheMarker.com כי בשנה האחרונה עבר מפעל הפיס שני שינויים שיווקים מהותיים: "העברנו את תכנון המדיה לפרומדיה. קודם לכן התכנון בוצע עצמאית אצלנו. המעבר הזה מאפשר לנו לפרסם בפרישה טובה וממוקדת יותר, ולהגיע לפילוחי אוכלוסייה נכונים". השינוי השני הוא כניסה לערוצי שיווק נוספים שלא עשו בהם שימוש קודם ובעיקר הכניסה לרשתות קמעוניות.
lt/pgt

ltpgt
בראיון שנתן למגזין "אותות" אמר ד"ר פלג כי ממחקרים עולה כי 65% מאוכלוסיית ישראל הבוגרת נוהגים לשחק באחד מהמשחקים של מפעל הפיס. לדבריו : "גידול הכנסות הפיס יבוא כתוצאה מהרחבת מעגל הלקוחות שלנו. אנו מעוניינים לצרף למעגל הלקוחות נשים, צעירים משכילים יותר ובעלי הכנסה גבוהה יותר".
lt/pgt

ltpgt
על מנת להרחיב מעגל לקוחות זה הביא פלג חידושים שיווקיים ביניהם ה"פיס אקספרס" - מסופונים קטנים שניצבים ברשתות השיווק ליד הקופות המאפשרים בעת הקנייה לקבל כרטיס הגרלה מפעל הפיס שמחירו מצטרף לחשבון הקניות. "כידוע, ימי חמישי ושישי הפכו לימי הקניות המרכזיים של קהל היעד אליו אנו רוצים להגיע", מסביר פלג.
lt/pgt

ltpgt
פלג אחראי גם להשקת "חיש גד אירופה" (שמוכר בשם "גם וגם") שבזכות הקמפיין עם הבנקאי השווייצי, שבר את כל שיאי המכירה ומיקם את החיש גד כמוצר מוביל. מוצר נוסף - "חיש גד סוס מנצח" שבר את שיאי מוצרי החיש גד - עם הנפקתם נרכשו מיליון הכרטיסים הראשונים תוך פחות מחודש. בקרוב אמורה לצאת הנפקה שנייה של כרטיסי "סוס מנצח".
lt/pgt

ltpgt
פלג מציין כי חיש גד סוס מנצח סייע במיצוב כולל וגבוה יותר לכרטיסי חיש גד והראיה לכך היא כי גם בסדרה החדשה של "זהב זהב" נרשמת מכירה טובה של הכרטיסים. "אנחנו מעוניינים ש"החיש גד יגרד את הלוטו" - שהוא יהווה תחרות למוצר המוביל שלנו", מסכם פלג.
lt/pgt

ltpgt
את ההתמודדות של מפעל הפיס עם ירידת מותג הלוטו, המגלגל כ-1.2 מיליארד שקל בשנה מתאר פלג: "אוששנו את המותג בעזרת הסופר לוטו. במשחק החדש הגדלנו את סיכויי הזכייה על ידי הקטנת מטריצת המספרים, והוספנו הגרלה שבועית שנייה". בכך למעשה הגדילו במפעל הפיס את סיכויי הזכייה ובשל כך את אטרקטיוויות המוצר.
lt/pgt

ltpgt
פלג, ד"ר לתקשורת, מכהן בתפקידו כסמנכ"ל פרסום ושיווק של מפעל הפיס מזה שנה. בין תפקידיו הקודמים: מנהל לשכת העיתונות הממשלתית, קונסול כללי של ישראל בפילדלפיה, מנכ"ל המשרד לאיכות הסביבה.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully