וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו.בי.אס ממליץ לרכוש מניות כור

ניצן כהן

20.10.2003 / 16:11

כלכלני בית ההשקעות נותנים למניה המלצת "קנייה חזקה" ומעלים את מחיר היעד ל-146 שקל. המניה נסחרת ב-50% מהשווי הנכסי הנקי - הבחירה המעודפת בשוק המקומי

בית ההשקעות יו.בי.אס מעניק היום למניית כור (כור :ת"א) המלצת "קנייה". בבית ההשקעות מעלים את מחיר היעד של המניה מ-117.25 שקל ל-146 שקל לטווח של שנה. כלכלני יו.בי.אס מציינים שבהערכת שווי שמרנית, כור נסחרת בדיסקאונט של 39% אולם מחיר היעד החדש של החברה, שמשקלל את העליות האחרונות בה משקף לה דיסקאונט של 30%.

עוד עולה מנימוקי ההמלצה כי ביו.בי.אס מעריכים שהדיסקאונט בין שוויה של החברה לשוויה בבורסה הוא גבוה מדי ובמחירים בה היא נסחרת, היא הופכת להיות המניה המומלצת שלהם בשוק המקומי. האנליסט סטיבן לוי מציין כי למרות עלייה של 115% במניה מתחילת השנה היא עדיין נסחרת בדיסקאונט של 50% על שווי נכסיה וקרובה מאד לשיא הדיסקאונט של שווי שוק לשווי נכסי של 60%.

ECI מתאוששת, מציין לוי, מחיר המניה עלה בשיעור חד כך ששווי החזקותיה של כור ב-ECI עלה מ-75 מיליון דולר ל-144 מיליון דולר.

חברת מכתשים אגן ממשיכה להציג תוצאות תפעוליות חזקות ומחיר המניה עלה מתחילת השנה ב-60% כשכור מחזיקה בכ-50% ממניות החברה ולכן היא הנהנית העיקרית מעלייה זו.

האנליסט סטיבן לוי, מציין בחיוב את המהלכים של הנהלת כור לצמצם את מצבת החובות שלה ובכך להפחית את הסיכון הפיננסי. "להערכתנו, צעדים אלה עדיין לא זכו להערכה הראויה בשוק". ביו.בי.אס מוסיפים, כי להערכתם מצבת החובות של כור תמשיך לקטון, ובעוד מכתשים אגן הודיעה רשמית שהיא מעוניינת לגייס כסף, פירסם כי כור תמכור מניות של מכתשים בהיקף של עד 100 מיליון דולר.

לוי מוסיף עוד בהמלצתו, כי עם שווי שוק של 1.55 מיליארד שקל בעקבות עלייה של 100% בשוויה של החברה היא כרגע ברשימת 30 החברות הגדולות בישראל, במידה והתהליך של הפחתת מצבת החובות של החברה ימשך היא תיכנס לרשימת ת"א 25 בתוך חודשיים מהיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully