וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומטאץ' הולכת ונעלמת: המניה קורסת בעוד 20% לשווי של 14 מ' ד'; החברה מפטרת עוד 200 עובדים

1.3.2001 / 16:06

כפי שפורסם היום ב-TheMarker.com קומטאץ' שנשארה עם מזומנים לעוד 3 רבעונים מנסה לדחות את הקץ ופיטרה כבר 60% מעובדיה

גתית פנקס
ltpgt
אצל קומטאץ' הצרות באות בצרורות. לאחר שבתחילת החודש שעבר הודיעה קומטאץ' כי היא נאלצת לפטר 105 עובדים, היום היא מודיעה על פיטורים של כ-200 עובדים נוספים, כך שבחברה יישארו כ-190 עובדים בכל משרדיה ברחבי העולם.
lt/pgt

ltpgt
גדעון מנטל, מנכ"ל החברה, מצוטט בהודעה לעיתונות כמי שמאשים את ההאטה בכלכלה הגלובלית בכך שהחברה נאלצה לקצץ בהוצאותיה, "וזאת כדי לחזק את הצד הפיננסי בחברה". הוא אמר כי קומטאץ' "מתכוונת לשמור על המובילות שלה בשוק המסג'ינג", והוסיף כי היא אינה מעריכה שכתוצאה מהשינויים השונים אצלה תיפגע בצורה כלשהי רמת התמיכה או השירותים הניתנים ללקוחותיה הקיימים.
lt/pgt

ltpgt
קומטאץ' הוקמה כספקית פתרונות ושירותי דואר אלקטרוני באאוטסורסינג (מיקור חוץ) לאתרים מסביב לעולם, ולפיטורים היום היא העדיפה לקרוא "רה-ארגון", שנועד כדי לשנות את הפוקוס העסקי שלה לכיוונם של ארגונים גדולים (Enterprises).
ltbgt
קומטאץ' מתמקדת בארגונים גדולים
lt/bgt
על רקע קריסת חברות אינטרנט רבות, קומטאץ' נתקלה במצב בו המודל העסקי שלה אינו מתאים יותר לשוק. וכך, היום מתמחה קומטאץ' בשירותי אאוטסורסינג של דואר אלקטרוני ומסרים מיידים לשוק הארגוני, והרציונל העומד מאחורי פנייה לשוק זה היא העובדה שארגונים גדולים יעדיפו לטפל בצורת אאוטסורסינג בכל מה שקשור בשרתי הדואר האלקטרוני.
lt/pgt

ltpgt
ניהול הדואר האלקטרוני על שרת מקומי בארגון הוא מטלה כבדה, שגוררת בזבוז משאבי אנוש וכספים רבים. ואכן, ארגונים רבים מעדיפים כיום להוציא את הפעילות לניהול חיצוני. קומטאץ' מעוניינת לבצע בעצמה את שירותי ה"אירוח", ובמסגרת זו היא אף חתמה על הסתכם שיתוף פעולה עם חברת מיקרוסופט . החברה מודיעה היום שהיא מתכוונת להמשיך ולפעול בעיקר מכיוון זה, בהסתמך גם על שרת הדואר של מיקרוסופט, ה-Exchange .
ltbgt
קומטאץ' תיישם מערכות באמצעות ווינגרה
lt/bgt
בנוסף, קומטאץ' תוסיף להתמקד בתחום ההטמעה של הטכנולוגיות בחברות, באמצעות חברת Wingra האמריקאית אותה רכשה בנובמבר. ווינגרה פועלת בתחום מערכות המסג'ינג (שירותי הודעות מיידיות) בארגונים, והמערכת שהיא פיתחה מאפשרת כיום לארגונים לשדרג את מערכות המסג'ינג שלהם. כך, לדוגמה, ניתן לבצע מעבר בין מערכות מסג'ינג המבוססות על פלטפורמות של לוטוס או נובל למערכות כמו ה-Exchange של מיקרוסופט.
lt/pgt

ltpgt
תהליך המעבר לניהול חיצוני של שרתי הדואר הוא מורכב וקריטי, וכאן בדיוק צפויה לתרום לקומטאץ' הטכנולוגיה של Wingra, שמספקת את ה"גשר" הנדרש בין הטכנולוגיה הקיימת בארגון לטכנולוגיות החדשות של קומטאץ'. במקביל, קומטאץ' הודיעה שהיא תוסיף לפתח את "הדור הבא" של טכנולוגיית המסג'ינג לחברות טלקומוניקציה גדולות וספקיות שירותים.
lt/pgt

ltpgt
נזכיר, כי לפני כשבועיים פירסמה החברה את תוצאותיה הפיננסיות לרבעון הרביעי של השנה, ודיווחה על מכירות של 5.3 מיליון דולר (באזהרת הרווח החמורה, שהחברה סיפקה בינואר, היא הודיעה כי הכנסותיה ברבעון הרביעי יגיעו ל-6-5.5 מיליון דולר), והפסד עצום של 24.1 מיליון דולר.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully