וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה: סגירה חיובית על רקע מניות הבנקאות והתרופות; HSBC עלה ב-2.4%

רונן סרברניק

20.10.2003 / 19:55

חברת הביטוח מינכן רה עלתה ב-6.5%; פג'ו הפתיעה בעלייה של 0.8% לאחר שפירסמה אזהרת רווח שנייה לרבעון; נוברטיס עלתה ב-0.9% על רקע גידול ברווח הנקי



שוקי אירופה נסגרו במגמה חיובית לאחר שסיטיגרופ, חברת הפיננסים הגדולה בעולם, דיווחה על תוצאות שיא ברבעון השלישי. בלונדון עלה מדד FTSE ב-0.1%; פרנקפורט עלתה ב-1.3%; מדד CAC 40 בפאריס עלה ב-0.2%.



סיטיגרופ, חברת השירותים הפיננסיים הגדולה בעולם, רשמה רווח שיא ברבעון השלישי, בזכות הצלחה בתחום הבנקאות הקמעונית ובנקאות ההשקעות. הרווח הנקי הסתכם ב-4.69 מיליארד דולר, גידול של 20% לעומת הרווח הנקי בתקופה המקבילה. הרווח למניה היה 90 סנט, ועלה ב-5 סנט על תחזיות האנליסטים.



בעקבות הדו"חות עולות מניות הבנקים וחברות הפיננסים באירופה: HSBC עלה ב-2.4%; בארקליס עלה ב-0.9%; חברת הביטוח מינכן רה עלתה ב-6.5%; HVB גרופ עלתה ב-4.1%.



נוברטיס, יצרנית התרופות השנייה באירופה, רשמה גידול של 7.6% ברווח הנקי בזכות צמיחה במכירות בחטיבת התרופות האתיות, ובשל זינוק של 36% במכירות בחטיבת התרופות הגנריות. הרווח הנקי הסתכם ב-1.28 מיליארד דולר. אולם מכיוון שהחברה אמרה כי שולי הרווח התפעולי יירדו בשנה הבאה, מנייתה עלתה ב-0.9%.



מתחרותיה של נוברטיס נסגרו בעליות. באייר עלתה ב-1%; אסטרה זנקה עלתה ב-0.2%; מרק KGAA עלתה ב-0.7%.



דויטשה טלקום רשמה עלייה של 1% לאחר שאמרה כי היא צופה לעלות על תחזיות הרווח לרבעון השלישי. מרבית המניות במגזר הטלקום רושמות ירידות.



פג'ו הפתיעה בעלייה של 0.8% לאחר שפירסמה אזהרת רווח שנייה לרבעון. מתחרתה רנו עלתה ב-1.1%, בעוד שב.מ.וו ירדה ב-1%.



אלקטל ירדה ב-2% לאחר שהודיעה על מכירתם של עסקי ייצור סוללות SAFT תמורת 455 מיליון דולר למשקיע פרטי.



חברת הטלוויזיה הבריטית קרלטון ירדה ב-1.4% לאחר שהדירקטוריון דחה את בקשתם של כמה ממשקיעי החברה להדיח את היו"ר מייקל גרין. קרלטון מתוכננת להתמזג עם גרנדה, בעסקה שבה ישלטו השתיים במירב מניות חברת הטלוויזיה העצמאית של בריטניה, ITV.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully