וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי bpath התבקשו לבחור: פיטורים או ויתור על 30% מהמשכורת; 15 החליטו להישאר

4.3.2001 / 13:15

כך נודע ל-TheMarker.com; החברה העסיקה עד לפני כשנה כ-80 עובדים ופיטרה רבים מהם בדצמבר; 5 עובדים לא הסכימו לקיצוץ במשכורת והחליטו לעזוב

עינב בן יהודה
ltpgt
15 מעובדי bpath הסכימו לקיצוץ של 30% במשכורתם, כדי להמשיך את פעילות החברה - כך נודע ל-TheMarker.com.
lt/pgt

ltpgt
ביום חמישי האחרון כינסה הנהלת bpath (לשעבר הייפרבאנר) את עובדיה, והעמידה בפניהם שתי אפשרויות, לנוכח מצבה הפיננסי של החברה: האחת - פיטורי כל העובדים; השנייה - הסכמה לקיצוץ של 30% במשכורותיהם לתקופה של 3 חודשים.
lt/pgt

ltpgt
בעקבות השיחה החליטו 5 עובדים לעזוב את החברה. לאחר התייעצות החליטה ההנהלה להמשיך בפעילות עם הצוות שנשאר. סמנכ"ל התפעול של החברה, יואב שפירא, מאשר את הנתונים ומוסיף: "העובדים מלווים לחברה חלק ממשכורתם, ובתמורה מקצים בעלי המניות מניות לעובדים בנוסף לתוכנית האופציות הקיימת".
lt/pgt

ltpgt
החברה, שעד לפני כשנה העסיקה כ-80 עובדים, קיצצה משמעותית את כוח האדם, כאשר בדצמבר הודיעה על פיטורים מסיוויים נוספים, שלאחריהם נותרו בחברה כ-20 עובדים, מרביתם מהנדסים ומפתחים.
lt/pgt

ltpgt
שפירא מציין כי כחלק ממאמצי החברה לצמצם בהוצאות, תעבור החברה בקרוב ממשרדיה במת"ם למשרדים חדשים וקטנים יותר בטירת הכרמל בחיפה. לטענתו, בחברה כואבים את עזיבתם של חמשת העובדים שנימנו על ותיקי החברה, אך החלטת שאר העובדים להישאר מהווה אקט של תמיכה ואמונה בחברה.
lt/pgt

ltpgt
"אנו מאמינים בחברה ומאמינים שנביא אותה למקום אליו אנו שואפים. כהנהלה אנו עומדים ביעדים שהתחייבנו אליהם. ברבעון השני של 2001 אנו מאמינים כי נגיע לאיזון. קצב שריפת המזומנים שלנו הצטמצם משמעותית", אמר שפירא.
ltbgt
קידום אתרים ללא תלות בשרתים חיצוניים
lt/bgt
החברה נוסדה ב-1996 על ידי ארז כוכבא, והתמקדה בתחילה במנגנון חילופי באנרים בין אתרים גלובליים עבור לקוחותיה. השירות שהעניקה איפשר ללקוחותיה לקדם את האתר שלהם ללא תלות בשירותים חיצוניים.
lt/pgt

ltpgt
במארס 2000 ערכה החברה גיוס הון של 7 מיליון דולר לפי שווי של 50 מיליון דולר אחרי הכסף. בחברה כבר התחילו לדבר על ההנפקה הציבורית, ואז הגיעה הנפילה הגדולה בנאסד"ק והבאנרים איבדו את מעמדם. לחברה נשארו כ-2.5 מיליון דולר, כשקצב שריפת המזומנים שלה היה 1.5 מיליון דולר לחודש, וזאת כמעט ללא הכנסות.
lt/pgt

ltpgt
ביוני 2000 התכנס חבר המנהלים של החברה וקיבל החלטות משמעותיות, בהן החלפת המנכ"ל האמריקאי, וורן קפלן, שגויס בתחילת שנת 2000, ומינויו של אייל פודהורצר. חבר המנהלים החליט גם על שינוי המיקוד הגיאוגרפי לאירופה, שבה היה לחברה יתרון, ועל צמצום המטה האמריקאי - כולל פיטורי 40 מעובדיו - והעברת עיקר פעילות הניהול והשיווק למרכז הפיתוח של החברה בחיפה.
lt/pgt

ltpgt
פודהורצר החליט כי יש לשנות גם את המודל העסקי של החברה. תחום התמחותה - מכירת באנרים - הפך לרכיב בודד מתוך מכלול השירותים שהיא מעניקה, המבוססים על היישומים שפיתחה עבור אתרי מסחר קטנים.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully