וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסטרו בקובה: קמפיין חדש של רשת האופנה לעונת אביב קיץ 2001

4.3.2001 / 13:20

הקמפיין הופק באמצעות ראובני פרידן והוא כולל סרטון טלוויזיה, פרסום קיר ענק וקטלוג אופנה בכיכובן של סנדי בר ובר רפאלי; ההשקעה הכוללת - 1.5 מיליון דולר

נורית שר
ltpgt
רשת האופנה קסטרו מעלה קמפיין חדש לעונת אביב קיץ 2001. בקמפיין הקיץ של קסטרו מככבות סנדי בר ובר רפאלי והוא צולם בקובה.
lt/pgt

ltpgt
"בחרנו בקובה כיוון שרצינו מקום שיהיה מדהים ומיוחד ביופיו, צבעוני ומרתק. מקום עם אווירה אנושית חמה, מקום חושני וסקסי שיתאים לקולקציית הקיץ שלנו. קובה מבטאת עבורנו את תחושת הקיץ והחופש", הסביר גבי רוטר, מנכ"ל משותף של רשת קסטרו.
lt/pgt

ltpgt
מסע הפרסום החדש כולל סרטון פרסומת, קטלוג אופנה ופרסום על קירות הענק, והוא יעלה החל מהיום ויימשך כחודשיים. משרד הפרסום ראובני פרידן הכין את הקמפיין בהשקעה כוללת של 1.5 מיליון דולר.
lt/pgt

ltpgt
סרטון הפרסומת צולם בעיר הוואנה על ידי ראבל הפקות ויעלה תחת הסיסמה: "קסטרו. מומלץ בכל העולם, אולי לא בקובה". קטלוג האופנה החדש יופץ בכ-250 אלף עותקים ברשת חנויות קסטרו ובדיוור ישיר.
lt/pgt

ltpgt
קיר הפרסום של קסטרו יעלה בגשר ההלכה בתל אביב, על פני שטח של 670 מ"ר, באמצעות חברת ברעם. על קיר הפרסום תעלה תמונתה של סנדי בר, החל מחודש מארס למשך 3 חודשים. כמו כן יעלו שלטים נוספים בפתח תקווה ובחיפה.
lt/pgt

ltpgt
חברת קסטרו מודל פירסמה היום את דו"חותיה הכספיים לשנת 2000, מהם עולה כי מכירות החברה גדלו בשנת 2000 בשיעור של כ-37%, והסתכמו בכ-225.9 מיליון שקל.
lt/pgt

ltpgt
במהלך שנת 2000 הקימה החברה 3 חנויות נשים חדשות, וכיום מונה הרשת 39 חנויות. כמו כן, במהלך חודש ספטמבר 2000 השיקה החברה את רשת חנויות הגברים שלה, וכיום יש 12 חנויות לגברים, הממוקמות בקניונים מובילים ברחבי הארץ.
lt/pgt

ltpgt
קרדיטים: מנהל קריאטיווי - דיוויד אדלשטיין; סופרווייזרית - שרון קונופני; ארט דיירקטורית - חן זיו; תקציבאית - גינת זהבי; צלם - רון קדמי; שחקניות/דוגמניות - סנדי בר, בר רפאלי, ליהיא אלון; סטיילינג - ראובן כהן; במאי - גיל לבנברג; צלם - אבי קרפיק; ארט דיירקטור - יעקב תורג'מן.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully