וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרדן הון: החברה תשקיע עד 550 אלף דולר בחברה בת שתעסוק בניהול תיקי השקעות בחו"ל

4.3.2001 / 13:40

ז'אק גולדהר, מנכ"ל מנורה גאון שווקים בינלאומיים, יסיים את תפקידו וימונה כמנכ"ל החברה החדשה

אלי דניאל
ltpgt
חברת קרדן השקעות הון (לשעבר, החברה המרכזית לניירות ערך), הנמצאת בשליטת קרדן (מחזיקה בכ-88.7% ממניות החברה), הודיעה היום כי התקשרה בהסכם להקמת חברת בת בשיתוף עם ז'אק גולדהר, מי שהיה עד כה מנכ"ל כור שווקים עתידיים (כיום, מנורה גאון שווקים בינלאומיים - MGC International Markets).
lt/pgt

ltpgt
החברה החדשה תעסוק במתן שירותי ניהול תיקי השקעות בשווקים פיננסיים זרים, וכן תעניק שירותים נלווים בכל הנוגע לפעילות בשווקים בינלאומיים.
lt/pgt

ltpgt
גולדהר יכהן כמנכ"ל החברה החדשה ותינתן לו אופציה לרכישת עד 25% מהון המניות של החברה החדשה. החברה מסרה כי בכוונתה להשקיע, בשלב זה, עד 550 אלף דולר בחברה החדשה וזאת בדרך של הלוואת בעלים. בקרדן הון לא יודעים להעריך בשלב זה את השפעת ההסכם והקמת החברה החדשה, על התוצאות הכספיות של החברה.
lt/pgt

ltpgt
קרדן הון עוסקת במישרין ובאמצעות חברות בנות במתן שירותי ביצוע בבורסה, ניהול תיקי השקעות, ייעוץ, ליווי וחיתום בהנפקות וניהול קרנות נאמנות.
lt/pgt

ltpgt
לפני מספר שבועות, הודיעה החברה על חתימת הסכם עם ספקית האינטרנט נטוויז'ן, הנמצאת בבעלות קבוצת דיסקונט השקעות , ולפיה יקימו השתיים חברה משותפת שתעסוק בהקמה והפעלה של אתר אינטרנט למסחר מקוון בניירות ערך. החברה הודיעה אז על כוונתה להשקיע כ-200 אלף דולר בחברה המשותפת, וזאת בדרך של הלוואת בעלים.
lt/pgt

ltpgt
כמו כן, בשבוע שעבר פירסמה החברה את תוצאותיה הכספיות לשנת 2000 מהן עולה כי הכנסות החברה משירותי בורסה ופעולות נלוות, חיתום, ניהול והפצה, ניהול קרנות נאמנות ופעילות אחרת, הסתכמו ב-40 מיליון שקל, גידול של 36% לעומת ההכנסות בשנת 1999. הרווח הנקי בשנת 2000 הסתכם ב-7.3 מיליון שקל, גידול של 36% לעומת הרווח הנקי שהושג בשנת 1999.
lt/pgt

ltpgt
עם זאת, תוצאות הרבעון הרביעי היו מאכזבות למדי, הן בהשוואה לרבעון השלישי והן בהשוואה לרבעון המקביל. ההכנסות ברבעון הרביעי הסתכמו בכ-7.5 מיליון שקל, ירידה של כ-35% לעומת ההכנסות ברבעון השלישי. הרווח הנקי הסתכם ברבעון הרביעי ב-516 אלף שקל, ירידה של כ-79% לעומת הרווח הנקי שנרשם ברבעון השלישי. הירידה בהכנסות וברווחים שנרשמה ברבעון הרביעי נבעה מהירידה בהיקף הפעילות בשוק ההון שנרשמה ברבעון זה כתוצאה מהאירועים הביטחוניים והפוליטיים.
lt/pgt

ltpgt
מניית החברה נסחרת בתל אביב לפי שווי של כ-51.8 מיליון שקל.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully