וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק רכשה כמה מערכות אבטחה של ספירהד

4.3.2001 / 13:52

רכשה מהמערכות המתקדמות ביותר של ספירהד, שעלותה של כל אחת מהן נעה ככל הנראה סביב 50 אלף דולר

נתן ליפסון
ltpgt
בזק רכשה מספקית פתרונות אבטחה הישראלית ספירהד (Spearhead) "כמה יחידות" ממערכת האבטחה
המתקדמת ביותר שלה - NetGap 300 (לשעבר AirGap). עלותה של מערכת אחת נעה ככל הנראה סביב 50 אלף דולר, כך שההיקף הכספי הכולל של העסקה עולה ככל הנראה על 100 אלף דולר.
lt/pgt

ltpgt
המערכות של ספירהד הותקנו במרכז הנתונים של בזק אחרי שעברו ניסוי. לדברי מנכ"ל ספירהד, עודד שהם, המערכת תגן הן על משאבי המידע של בזק והן על משאבי המידע של לקוחותיה.
lt/pgt

ltpgt
ספירהד, שהוקמה בנובמבר 1998 על ידי בוקי כרמלי, פיתחה טכנולוגיה היוצרת מעין הפרדה פיסית בין הרשת הפנים ארגונית לרשתות חיצוניות, כשהעברת הנתונים ביניהן נעשית בצורה מבוקרת תוך כדי שימוש בכללים הנקבעים על ידי מפעילי המערכת, בדומה להגדרת כללים במערכות FireWall.
lt/pgt

ltpgt
את התהליך ניתן לדמות לכזה שבו מטען מסוים עובר ממקום למקום - לא על גבי אותו מוביל, לדוגמה משאית, כי אם על ידי העברת המטען עצמו: אחד לאחד, ממשאית אחת - שהביאה את המטען, למשאית שנייה שתוביל אותו לרשת הפנימית.
lt/pgt

ltpgt
בתחילת אוגוסט הודיעה ספירהד על כך שהשלימה גיוס של 24 מיליון דולר. קרן ההון סיכון האמריקאית JK&B Capital שג'ורג' סורוס קשור בה, השקיעה כ-8 מיליון דולר, בנק ההשקעות גולדמן סאקס השקיע כ-5 מיליון דולר, וחברת ההשקעות Broadview השקיעה בספירהד כמיליון דולר. 5 מיליון דולר נוספים הושקעו על ידי טלינדוס הבלגית, שהיא אחת מחמש חברות ההפצה הגדולות באירופה לציוד תקשורת מחשבים. השווי שלפיו נערך הגיוס לא נמסר ואולם הוא נאמד ב-100 מיליון דולר אחרי הכסף.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully