וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי אייל ממשיך במסע הרכש: מיחשוב ישיר הפכה לבעלת עניין גם בכלנית כרמון

4.3.2001 / 14:08

מחזיקה ב-6.9% ממניות החברה בשווי של כ-1.6 מיליון שקל; בשבוע שעבר הפכה מיחשוב לבעלת עניין גם בקבוצת פורמולה

שלומי גולובינסקי
ltpgt
קבוצת מיחשוב ישיר , שבשליטת עדי אייל, ממשיכה לחשוף את החזקותיה בחברות מחשבים שונות. הפעם הפכה מיחשוב ישיר לבעלת עניין גם בחברת כלנית כרמון , שבשליטת אבי מזור ופנחס סביון. מיחשוב הפכה לבעלת עניין בחברה, לאחר שהגיעה להחזקה של 6.9% ממניות החברה בשווי של 1.6 מיליון שקל.
lt/pgt

ltpgt
כלנית כרמון נסחרת לפי שווי חברה של 24 מיליון שקל, כאשר מחזור ההכנסות שלה הסתכם בתשעת החודשים הראשונים של השנה ב-50 מיליון שקל, וההפסד הנקי הגיע ל-3.4 מיליון שקל.
lt/pgt

ltpgt
בשבוע שעבר הפכה מיחשוב ישיר לבעלת עניין גם בקבוצת פורמולה , לאחר שהגיעה להחזקה של 5.1% ממניות החברה, אותן רכשה ב-15 מיליון דולר. פרט מעניין הוא, ששווי החזקותיה של מיחשוב ישיר בפורמולה גבוה משוויה של כל קבוצת מיחשוב ישיר בבורסה של תל אביב - 12.9 מיליון דולר (לאחר זינוק של 10% שנרשם כעת).
lt/pgt

ltpgt
זאת, למרות שלא מדובר בחברה ריקה מפעילות - מיחשוב ישיר נחשבת לאחת מ-5 קבוצות התוכנה הגדולות בישראל, יחד עם קבוצת פורמולה, נס, מלל 136010-MRQ, ותים . את תשעת החודשים הראשונים של השנה סיימה מיחשוב ישיר עם הכנסות של 313 מיליון שקל ורווח נקי של 7.6 מיליון שקל.
lt/pgt

ltpgt
כלנית כרמון עוסקת בפיתוח תוכנה על פי דרישות הלקוח, בכל הפלטפורמות כולל PALM. כמו כן עוסקת החברה בהטמעה והתקנה של מערכות תוכנה באתרי אינטרנט, ובהפעלה של מרכז תמיכה.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully