וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאהו יפאן הכפילה את רווחיה הרבעוניים ל-54 מיליון דולר בסיוע ביקושים גוברים לשירותי מכירות פומביות מקוונים

רויטרס

21.10.2003 / 10:04

פורטל האינטרנט המוביל של יפאן נהנה גם משיפור חד במכירות פרסום מקוון; צופה שהרווח השנתי כמעט ויוכפל מן השנה שעברה; תירשם למסחר בשוק הראשי של בורסת טוקיו ותנטוש את זירת הסטארט אפ ג'סדאק



פורטל האינטרנט המוביל של יפאן, יאהו יפאן, הכפיל את רווחיו ברבעון הכספים השני הודות לצמיחה עקבית בביקוש לשירותי מכירות פומביות מקוונות וביקושים ערים לפרסום ברשת.



הרווח הנקי קפץ ב-111.1% ל-5.91 מיליארד ין (53.6 מיליון דולר). המכירות זינקו ב-61% ל-17.55 מיליארד ין (159 מיליון דולר).



לשנת הכספים הנוכחית, שתסתיים במארס 2004, צופה יאהו יפאן רווח נקי של 22-22.6 מיליארד ין בהשוואה ל-12.1 מיליארד ין בשנה שעברה.



יאהו יפאן היא מניית המדיה הגדולה ביפאן ושווי השוק שלה גדול משווי השוק המשולב של ארבע חברות השידור המסחרי של יפאן וסוכנות הפרסום דנטסו שהיא הגדולה במדינה. שירות המכירות הפומביות המקוון שלה ערוך היטב להתגוננות מפני תחרות היות שהוא הגדול ביפאן, עם 3.23 מיליון חברים רשומים, ומציע למשתמשים את הגישה למאגר הקונים והמוכרים הפוטנציאלי הגדול ביותר.



התוצאות באות שבועיים לאחר שיאהו האמריקאית דיווחה על תוצאות רבעוניות חזקות והעלתה את תחזית הרווח השנתית הודות להתלהטות שוק הפרסום המקוון. יאהו מחזיקה ב-33.5% ממניות יאהו יפאן. חממת האינטרנט היפאנית סופטבנק מחזיקה ב-41.94% ממניות החברה.



מניות יאהו יפאן עלו ב-62% ברבעון שהסתיים בחודש ספטמבר, בהשוואה לעלייה של 12.5% במדד ניקיי. המשקיעים התלהבו מתחזיות הרווח האופטימיות של החברה ומתוכניתה להירשם למסחר בבורסת טוקיו. זמן קצר לאחר שפירסמה את תוצאותיה הודיעה יאהו יפאן כי ב-28 באוקטובר תעזוב את בורסת חברות הסטארט אפ ג'סדאק ותרשום את מניותיה למסחר בבורסת טוקיו.



מוקדם יותר השנה הגישה החברה בקשה לעבור להיסחר בשוק הראשי היוקרתי של הבורסה בניסיון להגדיל את מאגר משקיעיה הפוטנציאלים. רישום בשוק הראשי יביא מנהלי קרנות המשקיעים במדד טופיקס, שמורכב ממניות השורה הראשונה, לרכוש את המניה.



קודם לפרסום הדו"חות סיימה מניית החברה את יום המסחר בירידה של 7.5%. מדד ניקיי ירד ב-1.2%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully