וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקי אברמוביץ ימונה ליו"ר פעיל של תחומי הפנסיה ושוק ההון בהראל השקעות

עינב בן יהודה

21.10.2003 / 10:35

אברמוביץ' שימש עד כה כמנכ"ל משותף של הראל חברה לביטוח; הראל: המינוי הוא במסגרת החלטה אסטרטגית של הקבוצה להעמיק את פעילותה בתחומי שוק ההון וקרנות הפנסיה



מוקי אברמוביץ', ששימש עד כה כמנכ"ל משותף של הראל חברה לביטוח, ימונה ליו"ר פעיל של תחומי הפנסיה ושוק ההון בקבוצת הראל השקעות . אברמוביץ' הצטרף לקבוצה ב-1975, ושימש טרם מיזוג החברות הבנות, שלוח וסהר ציון, כמנכ"ל סהר ציון. מוטי רוזן ישמש כמנכ"ל יחיד של הראל חברה לביטוח. השינויים יכנסו לתוקף ב-1 בינואר, 2004.



מקבוצת הראל, הנמצאת בשליטת משפחת המבורגר ובנק דיסקונט, נמסר כי מינוי זה הוא חלק משינויים מבניים בחברה המתבצעים במסגרת היערכותה לרפורמה בשוק הפנסיה והביטוח, וזאת במסגרת החלטה אסטרטגית של הקבוצה להעמיק את פעילותה בתחומי שוק ההון בכלל וקרנות הפנסיה בפרט.



יו"ר קבוצת הראל השקעות, יאיר המבורגר, מסר כי הקבוצה החליטה להגביר את מעורבותה בשוק ההון ולנצל את ההזדמנות המיוחדת שנוצרה עם הרפורמה בשוק הפנסיה, על מנת למצב את הקבוצה כאחת מהקבוצות המובילות בתחומי הפנסיה בארץ. המבורגר הוסיף כי בכוונת הקבוצה להתמודד על רכישת קרנות הפנסיה, במסגרת תוכנית משרד האוצר להפריט את הקרנות ולמכור אותן. עוד מסר יאיר המבורגר כי במסגרת האסטרטגיה החדשה החליטה הקבוצה גם להשתלב במיזמים שונים עם גופים שונים במכירת תוכניות פנסיוניות עם שילובים של בטוח חיים, בריאות ומכשירים פיננסיים שונים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully