וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות החגים: קרנות הנאמנות גייסו כ-2.5 מיליארד שקל

ניצן כהן

21.10.2003 / 11:28

חברות הקרנות של לאומי והפועלים גייסו מתחילת החודש כ-850 מיליון שקל כ"א. סך הגיוס בספטמבר - 3 מיליארד שקל.

קרנות הנאמנות גייסו מתחילת החודש כ-2.5 מיליארד שקל, כך נודע ל-TheMarker. בכירים בתעשייה אמרו שהחודש נמשכת הזליגה של הציבור מהאפיקים השקליים לאפיקים המנייתיים, ואף לאפיק המט"חי נרשמו ביקושים. בחודש ספטמבר, שהיה חודש עבודה כמעט מלא, נרשמו גיוסים של כ-3 מיליארד שקל בקרנות הנאמנות ואילו באוקטובר, שהיה חודש עבודה קצר, מתקרבים סכומי הגיוסים לאלה של ספטמבר, דבר שלדעת הבכירים מהווה הישג לתעשייה.

רוב הגיוסים בשוק מתחילת החודש המשיכו להיות לאפיקים השקליים. קרנות הנאמנות של הפועלים ולאומי גייסו סכום של כ-850 מיליון שקל כ"א, ואילו קרנות הנאמנות של אילנות דיסקונט גייסו קצת פחות מ-300 מיליון שקל.

בספטמבר גדל חלקן של קרנות הנאמנות של בנק לאומי על חשבון קרנות הנאמנות של בנק הפועלים וקרנות הנאמנות הפרטיות. בסך הכל הסתכם חלקן של קרנות הנאמנות של לאומי ב-32%, חלקן של קרנות הפועלים הסתכם ב-37%, ואילנות דיסקונט החזיקה בנתח שוק של 12.5% משוק זה.

נכסי קרנות הנאמנות של בנק הפועלים הסתכמו בספטמבר ב-23.9 מיליארד שקל, נכסי קרנות הנאמנות של לאומי הסתכמו ב-20.69 מיליארד שקל, ואילו נכסי קרנות הנאמנות של אילנות דיסקונט הסתכמו ב-8 מיליארד שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully