וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ט.י מחשבים קיבלה הזמנה לאספקת מכלולי RF בהיקף של 1.7 מיליון שקל

4.3.2001 / 14:43

לפני כחודש דיווחה החברה על קבלת הזמנה מלקוח אמריקאי חדש, לאספקת אנטנות שטוחות בהיקף של חצי מיליון דולר

אלי דניאל
ltpgt
חברת מ.ט.י מחשבים ושירותי תוכנה , הנמצאת בשליטת משפחת בורוביץ, הודיעה היום כי קיבלה הזמנת המשך, מלקוח ישראלי, לאספקת מכלולי RF בהיקף כספי של 1.7 מיליון שקל. ההזמנה, אותה קיבלה קבוצת הנדסת המערכות של החברה, תסופק במהלך השנה הקרובה.
lt/pgt

ltpgt
בחברה מציינים כי הכנסותיה מפעילות קבוצת ההנדסה הסתכמו בשנת 1999 בכ-11 מיליון שקל, ובתשעת החודשים הראשונים של שנת 2000 הסתכמו ההכנסות מפעילות זו בכ-8 מיליון שקל.
lt/pgt

ltpgt
חבר מ.ט.י פועלת בעצמה ובאמצעות חברת בת ב-3 תחומי פעילות: פעילות בתחום האנטנות המרוכזת בחברה הבת, מ.ט.י טכנולוגיות אנטנות מתקדמות (פיתוח וייצור מגוון סוגי אנטנות, במגוון תדרים, לצרכים בטחוניים ולצרכים אזרחיים); פעילות בתחום הנדסת מערכות ותוכנת זמן אמת (מערכות מרחפות, מודיעין ולוחמה אלקטרונית, תקשורת ומכלולי RF); ופעילות ייצוג וייעוץ (ייצוג וייעוץ לחברות בינלאומיות מתחום ההיי-טק במגוון רחב של התמחויות. פעילות זו מבוצעת באמצעות החברה הבת, הנמצאת בבעלות ושליטה מלאים, מ.ט.י הנדסה).
lt/pgt

ltpgt
בנוסף לפעילויות אלו, מחזיקה מ.ט.י הנדסה בכ-6.5% ממניות ח.ל.ל חברה לתקשורת לוויינים, העוסקת בהפעלה ושיווק לוויינים ומתן שירותי תקשורת לוויינים.
lt/pgt

ltpgt
יש לציין כי בחודשיים האחרונים דיווחה החברה על קבלת מספר הזמנות. כך למשל, לפני כחודש דיווחה החברה כי החברה הבת, Edge MTI Wireless, קיבלה הזמנה מלקוח אמריקאי חדש, לאספקת אנטנות שטוחות לאפליקציית Point to MultiPoint - PTMP (תקשורת נקודה למספר נקודות), בהיקף של חצי מיליון דולר.
lt/pgt

ltpgt
כמו כן, בתחילת השנה השלימה החברה גיוס של כ-4.1 מיליון דולר לפי שווי של 40.5 מיליון דולר לפני הכסף לחברת האנטנות שלה. החברה העריכה אז כי היא תרשום רווח הון של כ-12.5 מיליון שקל כתוצאה מהגיוס.
lt/pgt

ltpgt
מניית מ.ט.י נסחרת בתל אביב לפי שווי של כ-74.2 מיליון שקל. בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2000 הסתכמו הכנסות החברה בכ-27 מיליון שקל, גידול של כ-23% לעומת התקופה המקבילה בשנת 1999. בשורה התחתונה הרוויחה החברה בתקופה זו כ-570 אלף שקל, יותר מכפליים מהרווח בתקופה המקבילה. מתחילת השנה איבדה מניית מ.ט.י כ-18.7% מערכה. בשעה זו יורדת מניית החברה בכ-8.6%.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully