וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

UBS על אם סיסטמס: המניה לא זולה אך ראויה להיסחר בפרמיה; העלה מחיר יעד ל-25 דולר

שירלי יום-טוב

21.10.2003 / 20:13

צופה שולי רווח גולמי נמוכים יחסית בגובה של 27.3% גם ברבעון הבא ורווח נקי של 3 סנט למניה, כ-840 אלף דולר; הצמיחה בהכנסות 2004 צפויה להיות 62% לרמה של 200 מיליון דולר



"הצמיחה בשורת ההכנסות של אם סיסטמס היא באמת מרשימה", מציין האנליסט סטיבן לוי מבית ההשקעות UBS, לאחר שהחברה הצליחה אמש להותיר את תחזיות האנליסטים מאחור. אם סיסטמס דיווחה על הכנסות בגובה 34 מיליון דולר בעוד שב-UBS למשל צפו הכנסות בגובה 29 מיליון דולר בלבד. רמת הכנסות זו היתה אמורה החברה להשיג רק ברבעון הבא על פי תחזית בית ההשקעות.



נקודה חיובית נוספת אותה רואים ב-UBS היא הצלחתה של הנהלת החברה לשמור על רמת הוצאות תפעוליות של 9.8 מיליון דולר ברבעון השלישי למרות ההכנסות הגבוהות.



מאפיין חיובי פחות היה שיעור הרווח הגולמי של החברה. "הצמיחה הגבוהה בהכנסות אוזנה על ידי שולי רווח גולמי מאכזבים ברמה של 27.1%, מתחת לתחזיות שלנו לשולי רווח של 31.8%", מציין לוי. מה שאמור להעלות את שולי הרווח הגולמי של החברה הוא בין היתר העסקה של אם סיסטמס עם טושיבה להספקת זכרונות פלאש במחירים אטרקטיוויים. יחד עם זאת, את פירות העסקה ניתן יהיה לקטוף רק החל מסוף הרבעון הרביעי כך שלוי צופה כי גם ברבעון הבא יהיו שולי הרווח נמוכים יחסית ויעמדו על 27.3%.







ב-UBS אמנם מעלים את תחזית ההכנסות לרבעון הרביעי ל-40.7 מיליון דולר תחת תחזית קודמת של 35 מיליון דולר, אולם עלייה זו צפויה להתאזן על ידי שולי רווח גולמי נמוכים יחסית ולכן לוי מותיר את תחזית השורה התחתונה על כנה - רווח נקי של 3 סנט למניה, כ-840 אלף דולר. תחזית זו גבוהה בסנט אחד מזו של הנהלת החברה.



לשנת 2004 תחזית הרווח כבר משמעותית יותר - 48 סנט למניה לשנה כולה, כלומר רווח אבסולוטי של כ-13 מיליון דולר. בשנה הבאה צפויה אם סיסטמס לרשום הכנסות בגובה 200 מיליון דולר על פי תחזית UBS, זינוק של לא פחות מ-62% על ההכנסות הצפויות ב-2003 כולה.



מחיר היעד של בית ההשקעות עולה כעת ב-5 דולר ל-25 דולר והוא גבוה ב-19% ממחירה הנוכחי של המניה. "המניה לא זולה, אך אנו סבורים שהיא ראויה להיסחר בפרמיה". המלצת UBS נותרת על "קנייה".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully