וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת הדו"חות בוול סטריט טובה מהצפוי: הצמיחה ברווחים צפויה להיות הגדולה ביותר מאז אביב 2000

דפנה מאור

21.10.2003 / 10:38

החברות שדיווחו עד כה עלו על התחזיות ב-6.7% לעומת 0.1% ברבעון המקביל; יחס העלאת התחזיות לאזהרות הרווח הוא 2 ל-1; בשורת ההכנסות נרשמו תוצאות שעלו ב-2.3% על התחזיות



עונת הדו"חות בוול סטריט מתקדמת לשביעות רצון המשקיעים. 162 חברות ממדד S&P שדיווחו עד כה עלו על תחזיות הרווח לרבעון השלישי ב-6.7% בממוצע. ברבעון השלישי של שנת 2002 עלו הרווחים ב-0.1% בלבד על התחזיות. נתונים אלה נמסרו על ידי רויטרס. לפי תחזיות האנליסטים צפויה להירשם צמיחה של 21% ברווחי הרבעון במונחים שנתיים - הגבוהה ביותר מאז הרבעון השני של 2000.



בשורת ההכנסות נרשמו תוצאות שעלו ב-2.3% על התחזיות. בנוסף לכך העלו חברות את תחזיותיהן לרבעון השלישי ביחס של 2 לכל חברה שהורידה את התחזיות, נכון לסוף השבוע שעבר.



צמיחת הרווחים החזויה, בשיעור של 21%, מוטית כלפי מעלה בשל שינוי בחישוב רווחיה של לוסנט. אנליסטים מבססים השנה את תחזיותיהם על כללי החשבונאות המקובלים, שיטה שמגדילה את הפסדי השנה הקודמת. בניכוי השפעה זו על החישוב, צמיחת הרווחים החזויה היא 17%, לפני הפתעות.



בין החברות שעלו על התחזיות נמצאות סיטיגרופ, ענקית הפיננסים העולמית; חברת התעשייה 3M; יצרנית השבבים טקסס אינסטרומנטס; וחברת התעופה העממית סאותווסט איירליינס. מנגד איכזבו IBM ואי-ביי את המשקיעים עם תחזיות פושרות.



השבוע ידווחו 100 מתוך 500 חברות ה-S&P על תוצאותיהן הרבעוניות, ביניהן מיקרוסופט, ספרינט ודיימלר קרייזלר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully