וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק בינלאומי פיטרה 30 עובדים בעקבות איחוד החטיבה העסקית והחטיבה הפרטית; צפויים פיטורים נוספים

ערן גבאי

21.10.2003 / 9:09

גורמים המקורבים לחברה: אופי השינוי הארגוני המתגבש לא יחייב פיטורים בהיקף גדול; החברה הגדילה את מאמץ שימור הלקוחות לקראת הרחבת שוק השיחות הבינלאומיות לתחרות



חברת בזק בינלאומי החלה לבצע מהלך של פיטורי עובדים כחלק מתוכנית השינוי הארגוני שהגה מנכ"ל החברה החדש, אבי גבאי, שנכנס לתפקידו בתחילת אוגוסט. בזק בינלאומי פיטרה בימים האחרונים כ-30 עובדים בדרג הניהולי, בעיקר בפונקציות מטה - תוצאה ישירה של הקמת חטיבת הלקוחות, שמאחדת תחתיה את פעילותן של החטיבה העסקית והחטיבה הפרטית.



גבאי מוביל את מהלך השינוי הארגוני בחברה, שצפוי להתבטא בפיטורי עובדים נוספים במהלך השבועות הקרובים. עם זאת, גורמים המקורבים לחברה טוענים כי אופי השינוי הארגוני המתגבש בחברה לא יחייב פיטורים בהיקף גדול.



בזק בינלאומי החלה בביצוע ההיערכות הארגונית החדשה במטרה לאחד פעילויות ולבטל כפילויות. ההיערכות, שקיבלה את אישור הדירקטוריון, אמורה לאפשר לבזק בינלאומי להוריד עלויות, להגביר את יעילותה ולשפר את כושר התחרותיות שלה לקראת הרחבת שוק השיחות הבינלאומיות לתחרות בתחילת שנה הבאה.



במסגרת השינוי הארגוני הודיעה בינה רזינובסקי, מנהלת החטיבה העסקית, על כוונתה לפרוש מהחברה לאחר כ-5 שנים.



בהשפעת הרחבת התחרות בשוק, הגדילו בבזק בינלאומי את מאמץ שימור הלקוחות באמצעות מסלולי תעריפים וחבילות שירות משולבות אטרקטיוויות יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully