וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הביוטכנולוגיה פרוטאולוג'יקס השלימה גיוס הון שני בהיקף של 14 מיליון דולר

4.3.2001 / 16:13

את הסבב הובילה קרן קונקורד, עם השקעה של 9 מיליון דולר, והשתתפו בו גם אלכס בראון וגיזה הישראלית

אלון תבור
ltpgt
חברת הביוטכנולוגיה הישראלית פרוטאולוג'יקס הודיעה היום על השלמת סבב גיוס הון פרטי שני, בהיקף של 14 מיליון דולר. את הגיוס הובילה קרן ההון סיכון קונקורד ונצ'רס, עם השקעה של 9 מיליון דולר, והשתתפו בו גם קרן אלכס בראון מארה"ב וקרן גיזה הישראלית, שהשקיעה בפרוטאולוג'יקס גם במסגרת הגיוס הקודם שלה.
lt/pgt

ltpgt
פרוטאולוג'יקס עוסקת בגילוי תרופות ומטרות על בסיס טכנולוגיית מיצוי, הפרדה וסימון חלבונים. היא מטפלת בחלבונים ברמה התת-תאית, ומתמקדת בגילוי תרופות הקשורות בממברנת התא ובתכונותיה. חלבוני הממברנה הם קבוצה חשובה, בעלת פוטנציאל למספר רב של תרופות למחלות רבות.
lt/pgt

ltpgt
פרוטאולוג'יקס רשומה כחברה אמריקאית מאז הוקמה ב-1999, ומעסיקה כ-25 עובדים במרכז המחקר והפיתוח שלה ברחובות.
lt/pgt

ltpgt
ד"ר עודד ליברמן, מייסד, נשיא ומנכ"ל פרוטאולוג'יקס, אמר כי "הטכנולוגיה הייחודית שלנו זוכה לעניין רב בארץ ובעולם. היכולות המדעיות לחקור את חלבוני ממברנת התא, אשר היוו תמיד את המקור העשיר ביותר לגילוי תרופות, נותנות לנו גישה ייחודית לקבוצה איכותית וחשובה זו של מטרות גילוי תרופות. זוהי 'קרקע בתולה', אליה יש נגישות מאוד מוגבלת לטכנולוגיות מחקר אחרות".
lt/pgt

ltpgt
"פרוטאולוג'יקס פונה לשווקים גדולים מאוד. היא מנוהלת על ידי קבוצת הנהלה מקצועית ומנוסה, ומעסיקה קבוצת מדענים חזקה המביאים עימם תחומי התמחות מגוונים, הדרושים לפיתוח ויישום הטכנולוגיה לגילוי ופיתוח תרופות", אמרה בת שבע אלרן, שותפה מנהלת בקונקורד. בעקבות ההשקעה תצטרף אלרן למועצת המנהלים של החברה.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully