וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל MVV: תקשורת פס רחב על קווי חשמל צפויה לטרוף את הקלפים במגזר הטלקום

2.3.2001 / 11:39

מנכ"ל חברת החשמל הגרמנית אמר את הדברים בעת ביקור בחברת Main.net הישראלית, השותפה של MVV במיזם ראשון מסוגו של תקשורת על רשת חשמל

רויטרס
ltpgt
חברת החשמל הגרמנית MVV אנרגיה טוענת כי תקשורת לגישה רחבת פס על קווי חשמל צפויה בעתיד להחליף את שירותי התקשורת שמספקות כיום חברות הטלקום. תקשורת קווי חשמל, שתוכל לספק שירותי טלפוניה ואינטרנט מהיר על רשת חשמל קיימת, צפויה להיות זולה ומהירה יותר משירותי תקשורת מבוססי טכנולוגיות פס רחב אלחוטיות וכבלים.
lt/pgt

ltpgt
"במידה שטכנולוגיה זו תצליח, הדבר יטרוף את הקלפים במגזר הטלקום", אמר רונלד הארטונג, מנכ"ל חברת MVV, הנסחרת בבורסה בגרמניה. "גישה לפס רחב על קווי חשמל תאפשר לחברות חשמל להפוך לספקיות שירותים למשתמשי קצה, ותגדיל את שווי החברות ואת היקף הרווחים שלהן", הוסיף.
lt/pgt

ltpgt
הארטונג אמר את הדברים בעת ביקור בחברת מאי.נט (Main.net) בישראל. MVV שותפה לחברת מאי.נט הישראלית, המפתחת מערכות תקשורת לגישה רחבת פס על קווי חשמל, שיוכלו לספק שירותי טלפוניה ואינטרנט מהיר על רשת חשמל קיימת לכל שקע חשמל.

MVV צפויה להיות החברה הראשונה בעולם להשיק מערכת תקשורת על רשת חשמל, עם חיבורם של 3,000 משתמשים לשירות בעיר מנהיים שבדרום מערב גרמניה הקיץ. פרויקט נסיוני שהקיף 200 בתי אב כבר הושלם בהצלחה.
lt/pgt

ltpgt
החברה הגרמנית הקימה עם מאי.נט את פאוור פלוס קומיוניקיישנס, מיזם משותף בבעלות שווה של שתי החברות, המחזיק בזכויות בלעדיות לפרישת מערכות תקשורת על קווי חשמל בגרמניה ובאוסטריה.

MVV מייצרת ומחלקת חשמל ודלק לחימום, עוסקת במסחר בחשמל, וכן מפעילה מפעל לייצור חשמל מפסולת. פעילויות אחרות של החברה כוללות שיווק וחלוקה של גז טבעי, מים, וכן אספקה של שירותים קשורים, כולל מסחר באנרגיה, שירותי אנרגיה, ייעוץ בביצוע פרויקטים, תקשורת וניהול מתקנים לייצור אנרגיה.
lt/pgt

ltpgt
חברת מאי.נט הוקמה ביולי 1999 כפיצול מחברת קומלוג הנדסת תקשורת. מערכת ה-PLUS שפותחה בחברה נחשבת למערכת גמישה שנועדה לאפשר מתן מגוון של שירותים בתוך שימוש בקווי חשמל רגילים לרבות שירותי אינטרנט, טלפון וקריאת מונים ממרחק באופן אוטומטי בטכנולוגיית AMR.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully