וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל השקעות תתמודד על רכישת קרן פנסיה; מוקי אברמוביץ מונה ליו"ר הראל חברה לביטוח

שלומי שפר

22.10.2003 / 7:56

יאיר המבורגר: "עלינו להיות ערים לשיתוף הפעולה של ההסתדרות עם חברות הביטוח ולהשפעה שתהיה לכך על הענף ; כמו כן מתקיים מכרז הפנסיה של חברת החשמל"



בכוונתנו להגביר את הפעילות בתחומי הפנסיה ושוק ההון - כך אמר אתמול יו"ר קבוצת הביטוח הראל השקעות, יאיר המבורגר. בנוסף, לדבריו, הוחלט למנות את המנכ"ל המשותף של הראל ביטוח, מוקי אברמוביץ, ליו"ר החברה; מוטי רוזן ייוותר מנכ"ל יחיד.



אחת מתוכניותיה של החברה, ציין המבורגר, היא להתמודד על רכישת קרן פנסיה חדשה מבין אלה הנמצאות כיום בידי משרד האוצר. מכירתן הקרנות תחל על פי הצפוי ברבעון הראשון של 2004.



לדבריו, הוספת תחום הפנסיה תאפשר לחברת הראל להרחיב את פעילותה לגופים שעד עתה לא קיימה עמם קשרים עסקיים. "עלינו להיות ערים לשיתוף הפעולה של ההסתדרות עם חברות הביטוח ולהשפעה שתהיה לכך על הענף", אמר. "כמו כן מתקיים מכרז הפנסיה של חברת החשמל".



המבורגר הוסיף: "זה זמן מה אנחנו מתעניינים בעסקות שבהן ישולבו ביטוחי מנהלים ופנסיה, ועתה החלטנו לתת לכך דחיפה. אנחנו מאמינים שהרפורמה בשוק הביטוח, המקטינה את עמלות הסוכנים, תוביל לכך שהם ירצו למכור מוצרים נוספים. אמנם העמלות שמקבלים הסוכנים במכירת פנסיה אינן גבוהות, אך ההיקף הגדול של המכירות בתחום זה יאפשר להם להרוויח יפה". מינויו של אברמוביץ, אמר, נועד לסייע בשיתוף הפעולה של הסוכנים בעת כניסה לתחום הפעילות החדש. "הסוכנים מכירים ומעריכים אותו, וכך יתאפשר חיזוק הקשר עמם".



כמו כן, ציין המבוגר, מתכוונת החברה להגביר את הפעילות של החברה הבת, הראל שוקי הון, המנהלת כיום כ-6 מיליארד שקל.



"בחודשים האחרונים יצאו מהמערכת סכומים גבוהים - פיצויים במקרי מוות ופדיונות גדולים - שאנחנו מעוניינים להחזיר למערכת", אמר. "הדרך לעשות זאת דומה לדרך שבה עובדות כיום מגדל וכלל ביטוח - להציע לפודים להשקיע את הכסף בקרנות השתלמות וקופות גמל שהחברה מנהלת". לדבריו, אברמוביץ יבצע את השינויים המתוכננים במערך שוק ההון בחברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully