וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולוו: נוחה ואמינה - אך יקרה לאחזקה ולא סחירה

אסף בר-שי / הגה

22.10.2003 / 11:01

מניתוח דו"ח הצרכנים "הגה הזהב" עולה כי הנקודות החזקות בדגמי וולוו הן איכות תא הנוסעים, אמינות, שימושיות ותמורה למחיר; עלויות התפעול - נקודת התורפה העיקרית של המכונית השוודית

מכוניות מתוצרת וולוו נוחות מאוד, ותא הנוסעים שלהן איכותי ושורד היטב את השנים. מצד שני הן יקרות לאחזקה, והסחירות שלהן בינונית למדי. כך עולה מניתוח דו"ח הצרכנים `הגה הזהב` באתר האינטרנט מוטוקאר. מהסקר עולה כי הנקודות החזקות בדגמי וולוו הן נוחות הנסיעה, איכות תא הנוסעים (בשתיהן - ציון 4.6 מתוך 5) והסיכוי שבעלי וולוו יקנו מכונית נוספת של המותג (4.5). הסעיף היחיד שנמצא מתחת לציון 4 הוא סעיף `עלויות התפעול`, שדורג ב- 3.6 מתוך 5. מכוניות וולוו נתפשות בעיני בעליהן כאמינות - אך יקרות לאחזקה.

באופן כללי, בעלי מכוניות וולוו מרוצים מהמכונית שלהם. ניתן ללמוד זאת הן מהסעיף `שביעות רצון כללית` (ציון 4.4) והן מהציון הממוצע של שלל התכונות (4.3). עוד סעיפים שבהם מכוניות וולוו זכו לדירוג גבוה: אמינות, שימושיות וגם תמורה למחיר.

אלפי אנשים מילאו באתר טופס, שבו הם מדווחים על שביעות רצונם ממכוניות שונות. מדו"חות הצרכנים ניתן ללמוד על שביעות הרצון הכללית מהמכונית, כמו גם את דעת ממלאי הסקר לגבי סעיפים שונים כנוחות, אמינות, שימושיות, עלויות אחזקה, רמת השירות ועוד.

`הגה הזהב`. וולוו
נוחות נסיעה, 4.6 מתוך 5
תא נוסעים, 4.6
הסבירות שתקנה עוד וולוו, 4.5
שימושיות, 4.4
אמינות, 4.4
שביעות רצון כללית. 4.4
התמורה למחיר, 4.3
סחירות, 4.1
שביעות רצון מהמוסך, 4.1
עלויות תפעול, 3.6

ציון כללי: 4.3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully