וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רווח נקי של 541 מיליון דולר לטיים וורנר

דפנה מאור

22.10.2003 / 13:23

המשך הידרדרות בחטיבת AOL. ירידה של 35%-45% צפויה בהכנסות מפרסום בחטיבת אמריקה אונליין. השנה תסתכם בצמיחה של כ-5% בהכנסות התאגיד


טיים וורנר, חברת המדיה הענקית, רשמה זינוק חד ברווח הנקי ברבעון השלישי, בזכות הצלחת חטיבות הטלוויזיה שלה. מנגד, נרשמה ירידה בהכנסות וברווחים של חטיבת אמריקה אונליין. הרווח הנקי הסתכם ב-541 מיליון דולר, או 12 סנט למניה, לעומת 57 מיליון דולר בתקופה המקבילה.

הרווח הנמוך בתקופה המקבילה נבע ממחיקה של 733 מיליון דולר כנגד ערכי השקעות. ברבעון הנוכחי רשמה החברה שתי הפרשות בשווי כולל של 87 מיליון דולר והכנסה חד פעמית של 127 מיליון דולר מהשקעות.

הכנסותיה של טיים וורנר ברבעון השלישי השנה הסתכמו ב-10.3 מיליארד דולר, צמיחה של 3.7% לעומת התקופה המקבילה. החברה חזרה על תחזיותיה לשנת 2003, עם צמיחה חזויה של כ-5% בהכנסות. הרווח התפעולי על בסיס EBITDA צפוי לצמוח בשיעור דומה.

ההכנסות מפרסום בחטיבת אמריקה אונליין צפויות לסיים את השנה בירידה של 35%-45%. ההכנסות הכוללות של החטיבה צפויות לרדת בכ-5%.

חטיבת האונליין רשמה נסיגה; חטיבת המוזיקה הפסידה בחלוקה לחטיבות נמשכה ברבעון השלישי המגמה בה עסקי המדיה הוותיקים של החברה עלו בהצלחתם על תחום האינטרנט. טיים וורנר שינתה לפני שבוע את שמה מ-AOL-טיים וורנר, וחזרה לסימול המניה TWX בו השתמשה לפני המיזוג עם AOL.

הרווח התפעולי של חטיבת האונליין היה 161 מיליון דולר, ירידה של 6.8% לעומת התקופה המקבילה. הכנסות החטיבה ירדו ב-4.5% ל-2.115 מיליארד דולר. מספר המנויים ברבעון ירד ב-638 אלף, וההכנסות מפרסום ירדו ב-33%.

חטיבת הכבלים, הכוללת את פעילות שירותי הטלוויזיה בכבלים של החברה, רשמה צמיחה של 6.4% ברווח התפעולי ל-394 מיליון דולר, על הכנסות של 1.93 מיליארד דולר, שצמחו ב-10.1%.

חטיבת הרשתות, הכוללת את פעילות ערוצי הכבלים HBO, WB וטרנר, רשמה גידול של 9% ברווח התפעולי ל-41 מיליון דולר. הכנסות החטיבה צמחו ב-10.2% ל-2.02 מיליארד דולר.

בחטיבות המוזיקה וההוצאה לאור, הכוללת מגזינים כמו "טיים" ו"פיפל", נרשמה נסיגה קטנה בהכנסות. חטיבת המוזיקה רשמה הפסד תפעולי של מיליון דולר. חובותיה של טיים וורנר בסוף הרבעון ירדו ל-24.1 מיליארד דולר, בזכות מכירת נכסים.

היום דיווח "ניו יורק טיימס" כי רשות ני"ע בארה"ב זימנה לחקירה את ראשי החברה, כולל המנכ"ל דיק פרסונס ואת היו"ר לשעבר סטיב קייס, בנוגע לחשדות לניפוח הכנסות מעסקה שערכה AOL עם ברטלסמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully