וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמדוקס מרחיבה את מרכז הפיתוח שלה בברזיל

גתית פנקס

22.10.2003 / 13:35

בוחנת הקמת מרכז פיתוח בהודו. באמדוקס מעריכים כי הצעד עשוי לתרום להורדת עלויותיה התפעוליות של החברה והעלויות ללקוחותיה

ענקית הבילינג וה-CRM אמדוקס הודיעה היום כי היא בוחנת הקמת מרכז פיתוח חדש בהודו בו יועסקו לפי הערכות מאות מהנדסים, וכמו כן, כי היא מרחיבה את מרכז הפיתוח שלה בישראל. בחברה ציינו היום כי החברה מחזקת נוכחותה בשווקים צומחים בצורה אסטרטגית כדי לשפר את כושרה התחרותי במתן פתרונות ללקוחותיה ברחבי העולם. כמו כן, מעריכים באמדוקס כי הצעד עשוי לתרום להורדת עלויותיה התפעוליות של החברה והעלויות ללקוחותיה.

נזכיר, כי רעיון הכניסה של אמדוקס להודו הועלה לראשונה כבר ב-2001, כאשר חברות נוספות פתחו שם מרכזי פיתוח, ואולם מאז לא התקדם העניין. קשר נוסף של החברה לתת היבשת ההודית הוא דווקא במרכז הפיתוח שלה בקפריסין, המנוהל ע"י ישראלים ומאוייש ע"י מתכנתים ומהנדסים הודיים.

יש לציין, כי את ההכרזה על כוונת פתיחת המרכז בהודו והרחבת המרכז בברזיל מבצעת אמדוקס בישראל בלבד, ולא באמצעות הודעה למשקיעים גם בארה"ב. לדברי החברה, היא רואה בשוקי הטלקום בדרום אמריקה ובאסיה-פסיפיק שווקים בהם היא מתכוונת לחזק את נוכחותה. לצורך כך, היא אף הקימה לפני מספר חודשים חטיבה התומכת בפעילות אסיה-פסיפיק.

אמדוקס מפעילה כיום מספר מרכזי פיתוח ותמיכה ברחבי העולם: אירלנד, ארה"ב (סנט לואיס וסן-חוזה), גרמניה, ישראל, צ'כיה, קפריסין וברזיל. מרכזי הפיתוח אחראים על תמיכה שוטפת במוצריה של החברה בקרב הלקוחות, תחזוקה שוטפת, בדיקה ובקרה, וכן אחריות על פיתוחם של מוצרים חדשים.

אמדוקס נסחרת בבורסת ניו יורק לפי שווי שוק של כ-4.4 מיליארד דולר. ב-5 בנובמבר היא תפרסם תוצאותיה הכספיות לסיכום הרבעון השלישי הקלנדרי של 2003. התחזיות הן כי היא תדווח על הכנסות של 410 מיליון דולר ורווח פרופורמה של 51 מיליון דולר שהם 23 סנט למניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully