וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר נמרודי שוחרר ממעצרו

4.3.2001 / 17:02

נמרודי שוחרר לאחר 15 חודשי מעצר, עם סיום חקירת עד המדינה יגאל תם; לא יורשה לבקר בבנייני מעריב והכשרת היישוב עד שהעובדים יסיימו להעיד

הארץ
ltpgt
lt/bgtמאת צבי הראלltbgt

מו"ל מעריב, עופר נמרודי, שוחרר היום (ראשון) ממעצרו, בתום 15 חודשים. נמרודי נעצר עד תום ההליכים במשפט נגדו, המתברר בבית המשפט המחוזי בתל-אביב בפני השופטת ברכה אופיר-תום. נמרודי שוחרר לאחר שהסתיימה חקירתו החוזרת של עד המדינה יגאל תם, כפי שקבע בסוף השבוע שופט בית משפט העליון, יעקב טירקל.
lt/pgt

ltpgt
בעת שחרורו אמר נמרודי כי סבל מאוד מהמעצר ומהניתוק ממשפחתו. "אני מקווה שבעתיד אוכל לשמש פה לדברים שראיתי וליידע את הציבור. קטונתי מלהעביר ביקורת על המעצר".
lt/pgt

ltpgt
לפי שעה לא יוכל נמרודי לבקר בבניין "מעריב" או בבניין הכשרת היישוב ללא אישור מיוחד מבית המשפט. זאת, כל עוד לא סיימו עדי התביעה העובדים בעיתון "מעריב" או בהכשרת היישוב את עדותם. תנאי השחרור נקבעו היום בהסכמת הצדדים, ואושרו בידי השופטת המחוזית נירה לידסקי. בתשובה לשאלה אם ישוב ל"מעריב", אמר נמרודי שיש לו משפט ארוך לנהל, והוא ממתין להתבהרות המצב.
lt/pgt

ltpgt
השופטת קבעה כי נמרודי יפקיד 500 אלף שקל במזומן או בערבות בנקאית. כמו כן תיחתם ערבות עצמית וערבות צד ג' של אביו, יעקב נמרודי, בסכום של מיליון שקל. עוד נקבע, כי נמרודי יפקיד את דרכונו במזכירות בית המשפט, ויוצא נגדו צו עיכוב יציאה מן הארץ. עם זאת יוכל נמרודי לצאת מהארץ אם יחליט על כך בית המשפט, או אם התביעה במשפטו תסכים לכך בכתב.
lt/pgt

ltpgt
על נמרודי ייאסר לקיים כל קשר או מגע, בין בעצמו ובין באמצעות אנשים אחרים, עם כל אחד מעדי התביעה שטרם סיים להעיד, אלא אם יקבל מהתביעה הסכמה בכתב לכך. איסור זה לא יחול לגבי מזכירתו של נמרודי, עדת התביעה רעות מוצ'ן, שאתה יוכל ליצור קשר, אך לא בעניין עדותה או עדותם של עדי תביעה אחרים. לבקשת נמרודי, סוכם גם שהתביעה תשתדל להקדים את השמעת עדותם של אותם עדים שעמם היה בקשר לפני המשפט. עד התביעה הבא שיעיד במשפט הוא עד המדינה החמישי במשפט, סוכן הביטוח, רני גלגאו.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully