וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית תל אביב תובעת את מגדל ב-20 מיליון שקל

אסף ברגרפרוינד

22.10.2003 / 17:40

התביעה הוגשה בגין נזקים שנגרמו לתושבי תל אביב ולרכושם בשטח העיר, כתוצאה מסופת הגשמים שהתחוללה לפני שלוש שנים



עיריית תל אביב הגישה אתמול לבית המשפט המחוזי בתל אביב תביעה בסך 20 מיליון שקל נגד חברת הביטוח מגדל . התביעה הוגשה בגין נזקים שנגרמו לתושבים ולרכוש בשטח העיר תל אביב, כתוצאה מסופת הגשמים שהתחוללה לפני שלוש שנים.



עקב סופת הגשמים הוצפו רחובות העיר, ותושבים רבים בתחומי העיר תל אביב נאלצו לפנות את בתיהם. בתביעה נטען כי עיריית תל אביב, בהיותה הרשות המוניצפלית האחראית על ענייני הניקוז והתברואה, פינתה את התושבים שבתיהם הוצפו למתקנים עירוניים ולבתי מלון. לטענת העירייה, עוד במהלך הפינוי של התושבים, נאמר לנציגיה כי הם רואים בעירייה כאחראית ישירה לנזקים שנגרמו להם, וכי הם דורשים פיצויים מהעירייה.



לטענת עיריית תל אביב, יש בידיה פוליסת ביטוח של חברת מגדל שאמורה לתת לה כיסוי במקרה שכזה, אולם חברת מגדל מתנערת מאחריותה על פי תנאי הפוליסה. בתביעה נטען כי לאחר הסערה שלחה חברת מגדל שמאים לשטח, אשר בדקו את הנכסים המוצפים ואף העריכו את הנזקים שנגרמו לחפצים שנמצאו בתוך הדירות המוצפות. מהתביעה עולה כי מגדל טוענת שאין אירועי ההצפה מכוסים בפוליסה, שכן מדובר בארוע חריג "בבחינת כוח עליון", וכן לטענתה, באירוע שהיה ידוע לעירייה מראש.



לטענת העירייה הוצאותיה כתוצאה מאירועי ההצפה נאמדים בכ-20 מיליון שקל והם כוללים שיכון התושבים המפונים בבתי מלון, רכישת ציוד אישי למפונים, הסעות לתלמידים ופיצויים כספיים שכבר שולמו לתושבים. טרם הוגש כתב הגנה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully