וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאפון תפטר כ-250 עובדים במהלך השנה; בכיר בחברה: החברה לא עומדת ביעדיה הפנימיים

1.3.2001 / 8:30

הפיטורים, במסגרת התייעלות, בניסיון לעבור לרווח כבר ברבעון הרביעי של 2001

כתב TheMarker.com
ltpgt
חברת פלאפון מתכננת לפטר כ-250 עובדים במהלך השנה, כחלק מתוכנית התייעלות כדי לחסוך בהוצאות. הנושא הועלה בדיונים של הנהלת החברה בתקופה האחרונה, ומטרתו להביא את פלאפון לרווחיות כבר ברבעון הרביעי השנה.
lt/pgt

ltpgt
דירקטוריון פלאפון אישר לחברה הפסד של כמה עשרות מיליוני דולרים ב-2000, והתכנון היה למעבר לרווחיות ב-2001. אולם כבר בתחילת השנה הצהיר המנכ"ל, יגאל בר-יוסף, על רצונו להביא את החברה לרווחיות עוד השנה.
lt/pgt

ltpgt
גורמים בחברה מסרו כי הביצועים שלה סוטים מהותית מהתוכנית העסקית של החברה, ולפיכך צפויה ההנהלה לבצע מהלכים שמטרתם הגדלת ההכנסות מחד גיסא, והקטנת העליות מאידך גיסא.
lt/pgt

ltpgt
לשם כך, החברה תנסה לחסוך בין השאר בסבסוד מציוד קצה, והגדלת הכנסות, אולם הנהלת החברה החליטה שלא די בכך, ויש צורך גם לקצץ בכוח אדם, בעיקר עובדים זמניים ועובדי חברות אאוטסורסינג, וייתכן שגם עובדים קבועים יפוטרו במהלך השנה מהחברה.

פלאפון עדיין לא החלה לפטר עובדים במסגרת תוכנית זו, אך ככל הנראה תחל בכך כבר מחודש אפריל. דובר חברת פלאפון, מוטי שרף, מוסר כי הנהלת החברה נחושה להציג ברבעון האחרון של השנה רווחיות, והיא תפעיל תוכנית שמצד אחד תקצץ בעלויות ומצד השני יעלו ההכנסות. זאת, למרות שדירקטוריון החברה אישר הפסד במסגרת התוכנית העסקית.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully