וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומפיוטר אסושיאייטס דיווחה על התרחבות ההפסד הנקי ל-87 מיליון דולר ברבעון השלישי

סוכנויות הידיעות

22.10.2003 / 22:36

חברת התוכנות העסקיות מסרה כי הדבר נבע מהוצאות הקשורות ליישוב תביעות משפטיות נגדה; גידול של 8% בהכנסות ל-833 מיליון דולר



קומפיוטר אסושיאייטס (סימול CA), חברת התוכנות העסקיות האמריקאית, דיווחה היום על התרחבות ההפסד הנקי שלה ברבעון השלישי בעקבות הוצאות הקשורות ליישוב תביעות משפטיות נגדה.



החברה, שהמטה שלה נמצא במדינת ניו יורק, דיווחה על הפסד נקי של 87 מיליון דולר ברבעון שהסתיים בסוף ספטמבר, שהוא רבעון הכספים השני שלה, לעומת הפסד של 52 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנה הקודמת.



במונחי מניה מדובר בהפסד של 15 סנט - הפסד גבוה מתחזית האנליסטים להפסד של 14 סנט. בתקופה המקבילה רשמה החברה הפסד של 9 סנט למניה.



הכנסות CA בתקופה המדווחת הסתכמו ב-833 מיליון דולר - גידול של 8% לעומת הרבעון המקביל בשנה הקודמת, ומעל לקצה העליון של טווח תחזית ההכנסות של החברה שעמד על 825 מיליון דולר.

החברה צופה רווח של 2-4 סנט למניה ברבעון הרביעי על הכנסות של 825-845 מיליון דולר. לשנת הכספים המסתיימת במארס 2004 צופה החברה הפסד של 4-9 סנט למניה על הכנסות של 3.3-3.4 מיליארד דולר.



לפני שבועיים הודיעה החברה כי סמנכ"ל הכספים שלה ושני בכירים נוספים התפטרו לפי בקשת יו"ר החברה ומנכ"לה, בעקבות החקירה החשבונאית המתנהלת בחברה. התפטרותם נבעה מחקירה עצמאית שביצעה ועדת הביקורת של החברה, אשר נפתחה בתגובה לחקירה מתמשכת של רשות ני"ע ומשרד התובע הכללי של ארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully