וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולתם ורדד מתאחדות ומעלות קמפיין לחברה המשותפת לקראת פסח

4.3.2001 / 17:21

תקציב הפרסום של הרשת המשותפת יהיה השנה כ-800 אלף דולר, ובשנה הבאה צפוי לגדול; רבן גולני, שליווה עד היום את סולתם, ילווה את סולתם-רדד

נורית שר
ltpgt
סולתם מוצרי צריכה ורדד, יצרנית ומשווקת בתחום הסכו"ם, מקימות חברה חדשה, סולתם-רדד. את השקת החברה המשותפת ילווה קמפיין פרסומי לקראת פסח מבית רבן גולני, ששימש עד כה כמשרד הפרסום של סולתם. רדד לא טופלה עד היום באמצעות משרד פרסום ספציפי.
lt/pgt

ltpgt
הקמפיין יעלה בעיתונות, ומטרתו ליידע את הציבור על המיזוג בין החברות. תקציב הפרסום של הרשת המשותפת עומד על כ-800 אלף דולר לשנה הקרובה, כשב-2002 צפוי התקציב לגדול לכמיליון דולר.
lt/pgt

ltpgt
שאול שלח, מנכ"ל סולתם, אמר כי "אני מאמין כי מחזור המכירות של סולתם ל-2001 יעמוד, בעקבות הפעילות עם חברת רדד, על 45-40 מיליון שקל בסוף השנה". שלח צופה עוד כי מחזור המכירות ל-2002 יעמוד על 50 מיליון שקל, ונתח השוק של סולתם מוצרי צריכה יעמוד על 55%.
ltbrgt
lt/bgtשלושה מותגים שוניםltbgt
השותפות החדשה תייצג 3 מותגים שונים בתחום כלי הבית: סולתם, לתחום כלי הבישול; רדד, לתחום הסכו"ם; ומקסוול & ויליאמס, לתחום מערכות האוכל וכלי ההגשה (פורצלן, קרמיקה, זכוכית). במסגרת המיזוג, החברה המשותפת תעסוק בייצור, יבוא ושיווק של כל סוגי כלי הבית תחת שלושת המותגים.
lt/pgt

ltpgt
מוצרי החברה ישווקו באמצעות 6 חנויות בהן מחזיקה החברה כיום: 4 חנויות סולתם ושתי חנויות רדד. לקראת ראש השנה תקים הרשת המאוחדת חנות דגל חדשה במרכז, בהשקעה של מיליון שקל, ו-3 חנויות נוספות בהשקעה כוללת של 750 אלף דולר.
lt/pgt

ltpgt
כמנכ"ל החברה המשותפת יכהן דוד ליברמן, בעל ניסיון רב שנים בענף. שאול שלח, מנכ"ל סולתם מוצרי צריכה, יכהן כדירקטור במועצת המנהלים של החברה.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully