וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטרנט בזק בינלאומי מעלה קמפיין להשקת שירות ה-ADSL

5.3.2001 / 8:46

אדלר חומסקי ורשבסקי הפיק את הקמפיין בהשקעה של כ-2.5 מיליון שקל; סרטון הפרסומת הוא המשך לסרטוני "התוכי" ו"הכלב" מהשנה שעברה

שירות TheMarker.com
ltpgt
אינטרנט בזק בינלאומי מעלה היום מסע פרסום חדש להשקת שירות ה-ADSL, אינטרנט בפס רחב, תחת הסיסמה: "גולשים בכיף בפס הכי רחב". משרד הפרסום אדלר חומסקי ורשבסקי הפיק את הקמפיין, בהשקעה מדווחת של 2.5 מיליון שקל. הקמפיין כולל סרטון טלוויזיה ושילוט חוצות.
lt/pgt

ltpgt
סרטון הפרסומת החדש ממשיך בקו הפרסומי של "חיות הבית" (תוכי וכלב) אותו העלתה החברה בשנה שעברה. גם הפעם כוכבת הסרטון היא דמות אנימציה מפלסטלינה, ובסרטון החדש חתולה-זמרת מופיעה על במת האירוויזיון עם להקת רקדנים, ומבצעת את השיר "ישנן בנות".
lt/pgt

ltpgt
הקמפיין מלווה מבצע היכרות, המציע חיבור לרשת ה-ADSL תמורת 9.9 דולרים לחודש, ל-3 חודשים ראשונים. גלית מלמד, מנהלת השיווק של אינטרנט בזק בינלאומי, מסרה כי "בכוונתנו להוביל את שוק הפס הרחב בישראל, כחלק מהאסטרטגיה הכוללת של להוביל את שוק האינטרנט כולו עד סוף 2002".
lt/pgt

ltpgt
אינטרנט בזק בינלאומי השיקה את שירותי הפס הרחב בטכנולוגית ה-ADSL בדצמבר האחרון. מהחברה נמסר כי מספר מנויי האינטרנט הכולל שלה עומד כיום על 240 אלף לקוחות, ומספר מנויי ה-ADSL עומד על "אלפי לקוחות". באינטרנט בזק בינלאומי סרבו למסור מספר מנויים מדויק.
lt/pgt

ltpgt
קרדיטים: מנהל קריאטיב - אורלי לברון, קריאטיב דירקטור - יונתן סטירין, קופיריטרים - יניב קציר, ודויד פלברג, סופרוויזר - אבשלום הרצוולף, תקציבאים - יפעת שפרינגר, ע' תקציבאי: אורנית גילמן.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully