וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלביט מערכות השלימה רכישת 8% ממניות חברת אירואסטרו המפתחת לוויינים קטנים ומערכות חלל

אילן מוסנאים

23.10.2003 / 9:44

את הרכישה ביצעה חברת אל אופ, שדיווחה באפריל השנה על שיתוף פעולה עם אירואסטרו; רכשה את מניות המיעוט בחברה שמכירותיה השנתיות נאמדות בכ-10 מיליון דולר



חברת אל אופ מקבוצת אלביט מערכות רכשה את אחזקות בעלי מניות המיעוט (8%) בחברת אירואסטרו (AeroAstro) - העוסקת בפיתוח, ייצור ואספקה של לוויינים קטנים ומערכות חלל. החברה לא מסרה את עלות הרכישה אולם בשוק ההון מעריכים כי לא מדובר בסכום מהותי.



הרכישה באה חצי שנה לערך לאחר ששתי החברות הודיעו כי חתמו על הסכם לפיתוח משותף של מערכות ורכיבים ללוויינים קטנים. מכירותיה השנתיות של אירואסטרו נאמדות בכ-10 מיליון דולר.



אלביט מערכות העריכה באפריל האחרון כי שיתוף הפעולה יאפשר שילוב של יכולות החברות תוך מתן מענה יעיל לצורכי הלקוחות בשוק הלוויינים הקטנים. ד"ר דוד סטוויצקי, המדען הראשי של אלביט מערכות, אמר באפריל כי שיתוף הפעולה בין אלביט מערכות ואירואסטרו יאפשר מתן פיתרון משולב המתבסס על מגוון היכולות של שתי החברות, במיוחד בתחום האלקטרו-אופטי.



חברת אירואסטרו, המעסיקה כ-50 עובדים, עוסקת כאמור בתחום הלוויינים הקטנים - ופיתחה יישומים חדשים בשוק זה לתחומי תצפית המחקר, התקשורת והאסטרו-פיסיקה. באותה תקופה פיתחה אל-אופ יכולות טכנולוגיות בתחום המערכות האלקטרו-אופטיות ליישומי חישה מרחוק, שמבחינת גודלן ומשקלן מתאימות ביותר וניתנות ליישום בלוויינים קטנים בקטגוריה של 100 ק"ג ומטה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully