וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופרקום נערכת לסגירת נאסד"ק אירופה: מנייתה החלה להיסחר הבוקר ב-Euronext בבריסל

אלי דניאל

23.10.2003 / 10:59

בשבועות הקרובים תמחק סופרקום את מנייתה מן המסחר בבורסת נאסד"ק אירופה בעקבות סגירתה בסוף החודש הבא; עד תום 2003 עתידה מניית החברה להיסחר גם בארה"ב



בעקבות אישורן של הרשויות המוסמכות בבורסת ה-EuroNext בבריסל, החלו הבוקר מניותיה של חברת סופרקום הישראלית, העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק כרטיסים חכמים ללא מגע יד אדם, להיסחר בבורסה זו תחת הסימול "SUP".



כפי שפורסם לראשונה ב-TheMarker, החברה אשר מניותיה עודן נסחרות בבורסת נאסד"ק אירופה (לשעבר, איסדא"ק), הגישה לפני מספר שבועות את מסמכי הרישום לבורסת ה-EuroNext, וזאת בשל כך שבסיומו של החודש הבא עתידה בורסת הנאסד"ק אירופה להיסגר. יצוין כי סופרקום פנתה לבורסת הנאסד"ק בבקשה למחוק את מניותיה מן המסחר בבורסה זו, ומהלך שכזה צפוי להתבצע בשבועות הקרובים.



עד סופה של שנת 2003 עתידה מנייתה של סופרקום להיסחר גם מעבר לים באחת מהרשימות הקטנות יותר של הנאסד"ק, וזאת לאחר השלמת עסקת המיזוג עם חברת פרפקט דטה (PerfectData) האמריקאית.
בהקשר זה מסר בשבוע שעבר אייל טוכמן, סמנכ"ל הכספים של סופרקום, כי "בימים הקרובים אנחנו נגיש ל-SEC (רשות ניירות ערך האמריקאית) את מסמכי הרישום. השלמת ההליכים המשפטיים הכרוכים בעניין צפויה להיות עד לסוף השנה. שמה של החברה הממוזגת ישונה לסופרקום קורפוריישן או לשם דומה".



סופרקום סיימה את המחצית הראשונה של השנה עם הכנסות בהיקף של כ-3.9 מיליון דולר ועם הפסד נקי של 737 אלף דולר. הונה העצמי של החברה הסתכם בתחילת הרבעון השלישי בכ-8.8 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully