וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדד מניות השבבים בוול סטריט נופל ב-3.5%; קומפיוטר אסושיאייטס נופלת ב-6.4% בעקבות הדו"ח

דפנה מאור

23.10.2003 / 15:53

במסחר בשוק אג"ח הממשלתיות נרשמות ירידות מזעריות בתשואות, לאחר ירידה במספר תביעות האבטלה הראשונות בשבוע שעבר



ירידות שערים חדות נרשמות במניות הטכנולוגיה בארה"ב, בהובלת מגזר השבבים. מדד המוליכים למחצה, SOX, נופל ב-3.5%. בשוק האג"ח הממשלתיות נרשמות ירידות קלות בתשואות, לאחר פרסום נתוני מקרו טובים.



מספר תביעות אבטלה ראשונות בארה"ב רשם ירידה מתונה מהצפוי של 4,000 בשבוע שעבר ל-386 אלף. אנליסטים ציפו כי המספר ירד ל-385 אלף. הנתון מעיד על מגמת שיפור בשוק העבודה. היום אמר נציג קרן המטבע הבינ"ל כי ההתאוששות הכלכלית בארה"ב נמרצת מהצפוי, וכי כלכלתה תוביל את העולם כולו להתאוששות בשנה הבאה.



בשוק האג"ח הממשלתיות נרשמת ירידה של 0.05% בתשואה על האג"ח ל-10 שנים, לרמה של 4.271%. ירידה של 0.2% נרשמת בתשואה על האג"ח ל-5 שנים, הנסחרת ב-3.195%.



קומפיוטר אסושיאייטס , חברת התוכנות העסקיות האמריקאית, דיווחה היום על גידול בהפסד הנקי שלה ברבעון השלישי בעקבות הוצאות הקשורות ליישוב תביעות משפטיות נגדה.



CA דיווחה על הפסד נקי של 87 מיליון דולר ברבעון שהסתיים בסוף ספטמבר, שהוא רבעון הכספים השני שלה, לעומת הפסד של 52 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנה הקודמת. מנייתה נופלת ב-6.3%.



ויאקום, חברת המדיה הגדולה בעולם לפי שווי שוק, רשמה צמיחה של 9.4% ברווחי הרבעון השלישי. הצלחה במכירות פרסום ברשתות CBS ו-MTV פיצתה על חולשה בתחומים אחרים. הרווח הנקי הסתכם ב-700 מיליון דולר, או 40 סנט למניה, לעומת תחזיות לרווח של 38 סנט.



AIG (סימול AIG), חברת הביטוח הגדולה בעולם, רשמה צמיחה של 27% ברווחי הרבעון השלישי. החברה דיווחה על שיפור ברווחים במרבית חטיבותיה, בזכות עלייה במחירי הפרמיות שלה. ההכנסות מפרמיות ברבעון היו 8.97 מיליארד דולר, לעומת 7.08 מיליארד דולר בתקופה המקבילה - עלייה של 0.4%.



מניית יצרנית תוכנות אבטחת המידע סימנטק (סימול SYMC) עולה ב-0.4%.



ספרינט צונחת ב-10.5% לאחר שדיווחה על הפסד ברבעון השלישי, בעקבות ביקוש חלש לשירותי תקשורת. למרות גידול בהכנסות בחטיבת הסלולר, FON, עברה החברה להפסד של 498 מיליון דולר לעומת הפסד של 519 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully