וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העליון דחה את בקשת פרטנר להוציא צו ביניים נגד פעילות מירס כחברת סלולר

1.3.2001 / 9:16

פרטנר: מתן האישור למירס להפעיל שירותים סלולריים חמור עוד יותר לאור העובדה שבן אליעזר העניק את הרישיון יום לפני הבחירות לראשות הממשלה

הארץ
ltpgt
lt/bgtמאת אליסה אודנהיימר ltbgt
שופט בית המשפט העליון, יעקב טירקל, החליט אתמול שאין מקום להיענות, בשלב זה, לבקשת חברת פרטנר להוציא צו ביניים שימנע מחברת מירס לפעול כחברת סלולר. עם זאת, השופט טירקל ביקש מהמשיבים בעתירה של פרטנר - שר התקשורת, בנימין בן אליעזר, וחברת מירס תקשורת - להשיב תוך 15 יום על הבקשה למתן צו ביניים.
lt/pgt

ltpgt
פרטנר עתרה השבוע לבג"ץ נגד שר התקשורת, בטענה כי הרישיון שהעניק למירס לפעול כחברת סלולר ניתן במחטף, בניגוד לכל נוהל שלטוני ראוי. החברה ביקשה להוציא צו ביניים נגד פעילות הסלולר של מירס עד למתן פסק דין בעתירה.
lt/pgt

ltpgt
חברת פרטנר ציינה בעתירה, שהוגשה באמצעות עוה"ד גיורא ארדינסט ותמר פז-תאני, כי הרישיון ניתן למירס ללא מכרז, ובלי שנדרשה לשלם תמורה בגינו, כתנאי מקדמי לקבלתו - דבר המהווה פגיעה חמורה בעקרון השוויון; פרטנר קיבלה את רישיונה להיות מפעילה סלולרית ב-97', תמורת תשלום סכום של כ-400 מיליון דולר.
lt/pgt

ltpgt
לטענת פרטנר, הדברים חמורים עוד יותר לאור העובדה שבן אליעזר העניק את הרישיון יום לפני הבחירות לראשות הממשלה, שעל פי ההערכות צפויות להוביל לסיום כהונתו של השר מיד עם כינונה של ממשלה חדשה. עד לקבלת הרישיון עסקה מירס בעיקר במתן שירותי תקשורת אלחוטית למגזר העסקי.
lt/pgt

ltpgt
פרטנר טענה כי כניסתו של מתחרה חדש לתחום הסלולר בתנאים אלה מהווה פגיעה חמורה בתחרותיות ובשוויון בענף (בג"ץ 1602/01) .
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully