וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניה סיבוס: ישעיהו חכשורי מנהל את פרידמן חכשורי על פי מימון דק - היא לא יכולה לפרוע התחייבויות לספקים

אמיר הלמר

23.10.2003 / 16:56

דניה סיבוס שבבעלות אפריקה ישראל הגישה בקשה לעיקולים כנגד החברה וחכשורי על סך 5 מיליון שקל בגין חובות בפרויקט בנייה של מגדלי איילון



חברת דניה סיבוס , שבבעלות אפריקה ישראל , פנתה אתמול לביהמ"ש המחוזי בבקשה להטיל עיקול זמני במעמד צד אחד על נכסיהם של חברת פרידמן חכשורי, חברה לבנייה והנדסה ושל בעל השליטה בה ישעיהו חכשורי עד לסכום של 5 מיליון שקל.



הבקשה לעיקולים הוגשה במסגרת תביעה שהגישה דניה סיבוס באמצעות עוה"ד ראובן בכר, צפריר נגבי ויאיר סגלוביץ מפישר בכר חן ושות' כנגד חכשורי בטענה שהאחרונה חתמה עימה על הסכם לבניית שני מגדלי מגורים בתל אביב לפי שווי פרויקט של כ-30 מיליון שקל אך הפרה את ההסכם ולא משלמת לה בעבור עבודות שביצעה. ביהמ"ש קבע את הדיון בבקשה לעיקולים לסוף החודש במעמד הצדדים.



בבקשה לעיקולים נטען כי בנובמבר 2002 לאחר חתימת ההסכם בין הצדדים החלה דניה סיבוס את העבודות בפרויקט והשקיעה בכך כספים מרובים אך לטענתם חשבונות חלקיים שהגישו לתשלום לפרידמן חכשורי לא שולמו בזמן וחלקם אף לא שולמו בכלל.



עוד טוענת דניה סיבוס כי בשיחות שקיים מנכ"ל החברה איתמר דויטשר עם חכשורי כדי לנסות ולהגיע להסדר לתשלום החובות וזה התחייב לשלם אותן אך לא עמד בהבטחתו. בעקבות אי תשלום החוב טוענת דניה סיבוס כי נאלצה להפסיק את העבודות ולפנות את העובדים והציוד מהפרויקט. לטענת דניה הנזקים שנגרמו לה בגין הפרויקט עקב אי התשלום על יד חכשורי עומדים על כ-5 מיליון שקל.



דניה סיבוס טוענת בבקשת העיקול כי חברת חכשורי מצויה בקשיים כלכליים ולמעשה היא מנוהלת ע"י חכשורי במימון דק כאשר כל נכסיה של החברה משועבדים לבעלי חוב, וחלק מן הנכסים אף משועבדים פעמיים.



עוד טוענת דניה סיבוס כי היא שכרה את שירותיו של חוקר פרטי לבדוק את מצבה הפיננסי של החברה ובעל השליטה בה וכי ממצאי דו"ח החוקר עולה כי "כל נכסי המקרקעין של החברה ממונפים ללא הגבלה בסכום ומכאן שבמקרה והחברה תידרש לפרוע את חובה, אזי היא תתקשה לעשות כן מפאת היותה חדלת פירעון ובהיעדר תזרים מזומנים". טרם הוגשה תגובת חכשורי.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully