וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובני-פרידן IPG קיבל את ייצוג Lowe בישראל

איילה צורף

23.10.2003 / 14:55

המהלך - כחלק מהמגמה לרכז את ייצוג החברות בקבוצת IPG בקרב 2 משרדים גדולים - מק'אן אריקסון ו-IPG



ראובני-פרידן IPG קיבל את סמכויות היצוג של סוכנות הפרסום הבינלאומית Lowe & Partners. עד כה יוצגה הסוכנות בידי סימבול פרס. Lowe & Partners נמנית על חברות הפרסום בקבוצת הפרסום IPG. בישראל פועלת IPG בעיקר באמצעות מק'אן אריקסון, וראובני-פרידן IPG.



בעולם מטפלת Lowe & Partners במספר גדול של מותגים, כגון ג'נרל מוטורס, רנו, סאאב, דיאט קולה ועוד. מותגים אלו לא יהיו קשורים בהעברת הייצוג לראובני-פרידן, ויישארו בטיפולם של משרדי הפרסום שמטפלים בהם כיום.



המותגים שכן צפויים לעבור לראובני-פרידן הם קרם PH 5.5 ותחתוניות קרפרי של ג'ונסון & ג'ונסון, בנק HSBC וסיף-פנטסטיק של יוניליוור. לדבריו של אורן יוניוב, מנכ"ל ראובני-פרידן, היקף תקציבים אלו צפוי לעמוד על כ-2 מיליון דולר, במחירים ריאליים, ב-2004.



מבדיקה במערכת יפעת בקרת פרסום עולה כי ב-2003 קיבלו מותגים אלו פרסום מצוצמם: בנק HSBC פורסם ב-510 אלף דולר, במחירי מחירון, בעיקר במודעות בעיתונות (המחירים בפועל נמוכים הכ-60%-70%); סיף פנטסטיק פורסם ב-230 אלף דולר (במחירי מחירון); ותחתוניות קרפרי פורסמו ב-700 אלף דולר (במחירי מחירון). שאר המותגים שאמור המשרד לקבל לא פורסמו כלל בשנה זאת.

בתגובה אמר יוניוב, "אנו שמחים על קבלת הייצוג. המהלך הוא חלק מריכוז סוכנויות החברה בידי 2 משרדי הפרסום מקאן וראובני-פרידן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully