וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמון מדיקל גייסה 10 מ' ד'

2.3.2001 / 21:25

העסקות האחרונות בהיי-טק ובהון סיכון הישראליים

שירות TheMarker.com
ltpgt
ltigtltbgtltfont color=redgt
1 במרץ 2001
lt/igtlt/bgtlt/fontgt
ltbgt
פורמולה ונצ'רס השקיעה 2 מיליון דולר בתדליס לפי שווי
של 12.8 מ' ד'
lt/bgt
חברת תדיראן תעשיות קשר אלחוטי הודיעה כי קרן ההון סיכון פורמולה ונצ'רס תשקיע 2 מיליון דולר בחברת הבת שלה תדליס. סכום זהה תשקיע בתדליס גם תדיראן תעשיות קשר בעצמה, שעד להשקעה של פורמולה ונצ'רס החזיקה בכל מניות תדליס.
lt/pgt

ltpgt
תמורת השקעתה תקבל פורמולה ונצ'רס 15.6% מתדליס, כלומר ההשקעה נערכה לפי שווי חברה של 12.8 מיליון דולר אחרי הכסף.
ltbgt
הסטארט אפ Xchain פיטר את כל עובדיו והחליט על הקפאת פעילות
lt/bgt
החברה פיטרה את כל 35 עובדיה. Xchain פיתחה מערכת המאפשרת ללקוחות אתרי ה-B2B לתפור לעצמם מערכת כללים ותנאים לרכישות של מוצרים שונים בזירות מסחר שונות.
lt/pgt

ltpgt
באוקטובר 2000 השלימה החברה סבב גיוס הון שני במסגרתו השקיעו בחברה 3 מיליון דולר קבוצת שמרוק ופורמולה ונצ'רס.
ltigtltbgtltfont color=redgt
28 בפברואר 2001
lt/igtlt/bgtlt/fontgt
ltbgt
הסטארט אפ FireNetworks גייס 300 אלף דולר במסגרת גיוס מתוכנן של 2 מ' ד'
lt/bgt
זהו הגיוס השני בהיקף כזה שמבצעת החברה המפתחת ומשווקת את FireMail, טכנולוגיה ייחודית לשיווק ויראלי, על מנת לבצע רכישת לקוחות (Customer Acquisition), באמצעות הדואר האלקטרוני.
lt/pgt

ltpgt
הגיוס הקודם בוצע באפריל 2000 לפי שווי של 7 מיליון דולר, בו השתתפו בין היתר טים די.סי.אל, יוסי פרל (מנכ"ל DSPC טרם מכירתה לאינטל), קרנות SFK של שרם פודים קלנר ו-NetServiceVentures האמריקאית. השווי לפיו יבוצע הגיוס הנוכחי ייקבע אחרי שהחברה תשלים אותו.
ltbgt
קליר פורסט השלימה את חלקו הראשון של גיוס ההון השני: גייסה כ-12 מ' ד' בהובלת קרן ההשקעות של דויטשה בנק
lt/bgt
מדובר בחלקו הראשון של הסבב, שבמקור היה אמור להיות בעל היקף של כ-15 מיליון דולר ושבו החלה החברה עוד לפני אוקטובר 2000.
lt/pgt

ltpgt
את ההשקעה הנוכחית הובילה קרן ההשקעות של דויטשה בנק, Deutsche Bank eVentures, עם השקעה של 4 מיליון דולר, והשתתפו בו גם המשקיעים הקיימים ובהם קרנות ההון סיכון פולריס, וולדן ישראל, הרבור ווסט פרטנרס, ואחרים.
lt/pgt

ltpgt
קליר פורסט עוסקת בפיתוח פתרונות תוכנה המיועדים לאפשר למשתמשים לקלוט ולהבין ביעילות כמויות נרחבות של מידע טקסטואלי. טכנולוגיה זו מסוגלת בעצמה לקרוא ולהבין מסמכי טקסט, תוך זיהוי מושגים מרכזיים וטיב ההקשרים הלוגיים והלשוניים הקיימים בינם.
ltbgt
הסטארט אפ רמון גייס 10 מ' ד'
lt/bgt
חברת הסטארט אפ הישראלית רמון מדיקל (Medical Remon) , המפתחת שבבי שידור תוך-גופיים לצרכים רפואיים, גייסה את הכסף לפי שווי של 30 מיליון דולר אחרי הכסף. את הגיוס הובילה קרן ההון סיכון PVP (פולריס ונצ'ר פרטנרס) מבוסטון, שהשקיעה 5 מיליון דולר. בגיוס הנוכחי השתתפו גם קרן ההון סיכון קונקורד, בהשקעה של 3.5 מיליון דולר, וקרן ביו מדיקל, שהשקיעה כ-1.5 מיליון דולר.
ltbgt
מפוטרי הסטארט אפ פרובילו יתבעו 800 אלף שקל מהנהלת החברה
lt/bgt
את התביעה צפויים להגיש עובדי החברה שפוטרו לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב. העובדים טוענים כי הנהלת החברה גרמה בהתנהגותה, מעשיה ומחדליה להתמוטטותה. התביעה תוגש נגד חמישה מבעלי השליטה ומנהלי החברה.
ltigtltbgtltfont color=redgt
26 בפברואר 2001
lt/igtlt/bgtlt/fontgt
ltbgt
הסטארט אפ Innovo Biotecnologies גייס 500 אלף דולר לפי שווי של 3 מ' ד'
lt/bgt
חברת הסטארט אפ השלימה את הגיוס מחממת הטכנולוגיות ניות (שבבעלות האחים עופר) ומחברת ההשקעות Proseed Capital Holdings הבלגית.
lt/pgt

ltpgt
Proseed השקיעה ב-Innovo, העוסקת בפיתוח חיסונים חדשניים המבוססים על טכנולוגיה של הנדסה גנטית, כ-167 אלף דולר, ותקבל תמורתם כ-5.5% ממניות הסטארט אפ. יתרת ההשקעה בוצעה כאמור בידי חממת ניות, המלווה את החברה מאז הקמתה.
lt/pgt

ltpgt
Innovo מפתחת טכנולוגיה המאפשרת העברת גנים ספציפיים לתוך תאים נבחרים בגוף המטופל לצורכי חיסון, ללא שימוש בגורמים פתוגניים כנהוג כיום. טכנולוגיה זו ניתנת ליישום גם לפיתוח חיסונים כנגד סוגים שונים של סרטן.
ltbgt
ג'יגמי (לשעבר נט2וויירלס) עומדת בפני גיוס של 20-10 מ' ד'
לפי שווי של יותר מ-50 מ'
lt/bgt
ג'יגמי מפתחת מתג המיועד לאפשר לחברות הסלולר להאיץ את מהירות העברת הנתונים על גבי רשתות סלולריות עד פי 10 מהמהירות המתקבלת על הרשת.
lt/pgt

ltpgt
ג'יגמי עברה בחודשים האחרונים תהליך של קיצוץ כוח אדם כדי לייעל את הפעילות ולקצץ בהוצאות התפעול. היום יש בחברה כ-85 עובדים, לאחר שבשיאה, לפני מספר חודשים בלבד, העסיקה כ-150 איש.
ltigtltbgtltfont color=redgt
25 בפברואר 2001
lt/igtlt/bgtlt/fontgt
ltbgt
יעל תוכנה תפיץ ותיישם את פתרונות ה-e-Content לסחר אלקטרוני של קרדונט
lt/bgt
יעל תוכנה ומערכות, המתמחה במתן פתרונות בתחום המסחר האלקטרוני, חתמה על הסכם אסטרטגי עם חברת קרדונט הישראלית להפצה והטמעה של פתרונות ה-e-Content שפיתחה, המאפשרים אופטימיזציה של פעילות המסחר הבין עסקי (B2B) ברשת.
lt/pgt

ltpgt
הפלטפורמה של קרדונט מספקת פיתרון לבעיית ניהול התוכן במסחר אלקטרוני, הבאה לידי ביטוי בעיקר בפעילות ה-B2B. הכלים שפיתחה החברה מאפשרים אינטגרציה, ניהול, ועדכון לקטלוגים של סוחרים בסביבה האלקטרונית. הכלים מאחדים את כל סוגי הקטלוגים ובסיסי הנתונים העסקיים (בהם מאות אלפי הגדרות שונות) לקטלוג אחד יעיל המאפשר לסוחרים לבצע רכש על בסיס השוואה יעילה בין מוצרים.
ltbgt
נשיא ומייסד פסקול, ניקי פפו, עוזב לאחר שנתיים וחצי
lt/bgt
חצי שנה בלבד לאחר שעזב את תפקיד המנכ"לות, החליט נשיא ומייסד פסקול לפרוש לגמרי מהחברה.
lt/pgt

ltpgt
פסקול הוקמה ב-1998 על ידי ניקי פפו, סרגיי קובלנקוב ואייל זוהר. החברה מפעילה היום משרדים בטירת הכרמל ובאמסטרדם, שם יושב גם המנכ"ל ההול

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully