וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו.אס טכנולוג'יז חתמה על הסכם לרכישת קבוצת ההשקעות יזם

1.3.2001 / 14:59

חברת ההשקעות האמריקאית תרכוש את יזם תמורת 22 מיליון דולר במזומן, ומניות בשווי 7.7 מיליון דולר

סוכנויות הידיעות
ltpgt
יו.אס.טכנולוג'יז (סימול USXX) הודיעה היום כי חתמה על הסכם סופי לרכישת קבוצת ההשקעות יזם.קום, תמורת 22 מיליון דולר במזומן, 27 מיליון מניות של טכנולוג'יז בשווי של 7.7 מיליון דולר, וכן אופציות ל-8 מיליון מניות נוספות.
lt/pgt

ltpgt
יזם מספקת שירותי מימון התחלתי ופיתוח עסקי לחברות סטארט אפ בתחום האינטרנט והטלקום, ויו.אס טכנולוג'יז מממנת ומנהלת חברות סטארט אפ טכנולוגיות.
lt/pgt

ltpgt
החברה שלאחר המיזוג תחזיק במניות של 30 חברות טכנולוגיה, ותעניק ליו.אס טכנולוג'יז אחיזה איתנה בשוק ההיי-טק הישראלי. החברה מסרה כי תמשיך למקד את מאמציה בהשקעות בארה"ב, אך תגדיל בנוסף לכך את השקעותיה בישראל.
lt/pgt

ltpgt
"אנו בטוחים במחוייבות של יו.אס טכנולוג'יז ללקוחותינו ולבעלי המניות שלנו", אמר מנכ"ל יזם, ברני סיגל, והוסיף כי: "יו.אס טכנולוג'יז ויזם מאמינות כי היחסים עם חברה שהשקענו בה אינם מסתיימים בסוף תהליך המימון, הם רק מתחילים בשלב זה. הזהות במטרותינו היא אחד מהרכיבים הרבים שיבטיחו איחוד באסטרטגיות הצמיחה שלנו".
lt/pgt

ltpgt
יזם, שהוקמה ב-1999, גייסה 74 מיליון דולר ממשקיעים כמו טקסס פסיפיק, קרלייל אינטרנט פרטנרס, מריל לינץ', ג'יי.פי מורגן ועוד. מההון שגויס נותרו כ-40 מיליון דולר שעדיין לא נוצלו להשקעות. לחברה יש סניפים בניו יורק, ירושלים, לונדון וטוקיו.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully