וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדוויו: הפסד נקי של מיליון דולר

שירלי יום-טוב

24.10.2003 / 15:15

הכנסות של כ-1.2 מיליון דולר על. מנכ"ל החברה: "כדי להשיג רווחיות עלינו להגדיל את ההכנסות"

"תוצאות הרבעון השלישי עמדו בציפיות שלנו. הורדנו את ההוצאות התפעוליות שלנו במקביל לעמידה בתחזיות ההכנסות וההפסד הנקי", כך מציין נשיא ומנכ"ל חברת רדוויו , אילן קינרייך בהודעת החברה.

קינרייך אומנם מרוצה כבר מספר רבעונים מהתוצאות שמשיגה החברה הקטנה, אך מבט מהיר בדו"חות החברה לרבעון השלישי מגלה נתונים חיוביים פחות. גם המשקיעים של רדוויו לא ממש מרוצים, כך נראה, לאור העובדה שהמניה נופלת ב-17% במסחר שלפני הפתיחה.

רדוויו עוסקת בפתרונות לבדיקת ביצועים באפליקציות שונות והכנסותיה הרבעוניות היו 1.15 מיליון דולר לעומת 1.26 מיליון דולר ברבעון המקביל ו-1.2 מיליון דולר ברבעון הקודם. הוצאות תפעוליות של כ-2 מיליון דולר הביאו את החברה להפסד נקי של כמיליון דולר או 6 סנט למניה.

ברבעון המקביל היו ההוצאות התפעוליות גבוהות יותר והסתכמו ב-2.7 מיליון דולר, וההפסד הנקי היהאף הוא גבוה יותר - 1.6 מיליון דולר. גם ביחס לרבעון הקודם הצטמצם ההפסד הנקי שכן אז הוא עמד על 1.4 מיליון דולר. יחד עם זאת ברור כי צמצום נוסף של ההוצאות התפעוליות אינו יכול לסייע לחברה לעבור לרווחיות, וכי זו תושג רק בעזרת צמיחה בהכנסות.

"כדי להשיג רווחיות עלינו להגדיל את ההכנסות, אשר תלויות במידה רבה בקבלת חליפת הפתרונות שלנו על ידי הלקוחות והרחבת יכולות ההפצה שלנו", אומר קינרייך, ומוסיף כי החברה מעודדת ממידת העניין שמגלים הלקוחות בפתרונותיה אך עליה להגדיל את נפח ההזמנות ואת מחירה של עסקה ממוצעת.

רדוויו ממוצבת בשוק של חברות גדולות ממנה, ובהן מרקורי הישראלית. החברה הונפקה באוגוסט 2000 וגייסה 40 מיליון דולר לפי מחיר של 10 דולר למניה, מחיר אותו לא הצליחה לעקוף.

בקופת רדוויו 4.1 מיליון דולר, לעומת 7.6 מיליון דולר בסוף שנת 2002. שווי השוק של החברה מסתכם ב-17 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully